Khamis, 6 Disember 2012

12 di kajang - Google Blog Search

12 di kajang - Google Blog Search


Buta+Pekak+Bisu=CINTA: Sesat <b>di Kajang</b> kerana BLOGGER INI!

Posted: 02 Dec 2012 03:31 AM PST

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Amboi ayat tak tahan. Okey aku cerita terus jelah. Aku sebenarnya nak pergi kenduri kahwin kawan aku sekolah lama kat KL. Tapi sampai pukul 11 pagi tadi tak ada confirmation. Apalagi, aku kontek adik blogger ni kata jom jumpa. Akak free. Maka akupun lekaslah pergi jemput dia. Kat satu taman yang aku tak pernah sedar kewujudannya. Setelah sesat sejam baru jumpa.
Aku kata kat adik aku, buat malu je jadi orang Kajang tapi tak tahu. Memang serius aku rasa teruk sangat pengetahuan jalan Kajang. Sekolah Menengah Teknik Kajang pun kena berhenti tanya orang. Serius malu. Mohon jangan contohi aku. Loser kan? Tak apalah aku belajar lalu jalan yang aku sendiri tak tahu. Yang aku tak pernah jejak. Learn from mistake right?
Aku pun jumpalah NORAIM ISMAIL. Adik blogger aku. Dia memang duduk kelantan je. Ini pun kebetulan dia konvo kat Shah Alam semalam. Tak sempat wish tahniah. Maaf Aim! Kami pun pergi Jusco Cheras Selatan. Mula jalan bayar bil semua. Adik aku dah gelisah. Sebab dia nak tengok wayang. Aim dahlah tak tengok wayang. Adik aku nak TWILIGHT BREAKING DAWN part 2. Seksa mata dengan scene dia. Maaf sekali lagi Aim.
Lepas tengok, aku boleh kasi 4 bintang. Memang permulaan agak lembab, tapi part kemuncak aku suka. Serius tak sangka. Dan tamat dengan kissing scene lagi. Sabar jelah. Lepas tu kami makan fast food dan hantar Aim balik semula. Sempat snap picture untuk kasi cemburu itu pengantin basi. Kak Kiera, sila jeles. Haha seronok jumpa dia. Agak pemalu aku rasa. Lepas ni siapa nak jumpa aku? Tettt...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads