Selasa, 12 Februari 2013

12 di puchong - Google Blog Search

12 di puchong - Google Blog Search


Kuasa Kasih Sayang: Pengedar Sah SHAKLEE <b>Di Puchong</b>

Posted: 17 Jan 2013 07:02 PM PST

Assalammualaikum & Salam Sejahtera
Dah lama erna tak menulis blog pukul2-3pagi. Dulu masa tengah study,masa tengah mengandungkan iman, masa erna berada di tahun akhir pengajian UniMAP, erna selalu menulis blog lewat pagi. Kadang tu, lab report tak siap lagi..kalau dah bosan, mulalah blog walking sana sini dan masa tu jugak idea mencurah-curah nak menulis di blog sendiri. Harini mata tak mengantuk lagi walaupun esok pagi nak bangun pagi ke tempat kerja. Menghabiskan sisa-sisa beberapa hari sahaja lagi nak bekerja dibawah arahan bos. huhuhu. Bermula bulan depan, erna akan duduk rumah dan apa yang membahagiakan..erna boleh lihat iman membesar sepanjang masa depan mata erna. Seronok betul! Seronok juga sebab erna boleh uruskan OhShawl dan SHAKLEE =)
Jika di entry INI erna pernah ceritakan tentang OhShawl, entry kalini..erna nak bercerita tentang SHAKLEE pula. Memang sebelum ni tak pernah langsung erna berkongsi atau bercerita tentang SHAKLEE sehinggalah erna sendiri gunakan produk ini dan dapat kesan baik serta hasil yang sangat memuaskan hati selepas gunakan produk SHAKLEE. Pertama kali erna gunakan produk SHAKLEE, erna beli SET B. Iaitu set penyusuan asas. Masa tu, umur iman lebih kurang 2bulan setengah. Secara jujur, erna memang tiada masalah penghasilan susu. Alhamdulillah syukur. Jadi, kenapa erna beli vitamin SHAKLEE ni? Erna mula tertarik untuk beli vitamin SHAKLEE sebab erna nak pastikan iman dapat susu terbaik dari erna. Sedia maklum, pemakanan seharian kita belum tentu cukup semua zat yang di perlukan tubuh. Selain dari tu, erna yakin pengambilan vitamin ni juga penting untuk menjaga kesihatan tubuh badan kita sendiri. Alhamdulillah..selepas erna mengikuti jadual yang ditetapkan, kualiti susu dan kuantiti susu erna cukup menggembirakan. 
Beberapa bulan selepas itu, erna mula makan vitamin untuk kesihatan dan kecantikan kulit pula. Biasalah dalam tempoh 9bulan mengandung, perubahan hormon yang berlaku buat kulit muka erna ada naik sedikit jeragat. Alhamdulillah..penggambilan vitamin SHAKLEE ini juga mampu menghilangkan kesan jeragat pada kulit wajah erna. Bila erna dah guna dan dah dapat KESAN BAIK, mula terfikir untuk berkongsi kebaikan vitamin ini dengan semua. Mula-mula makan vitamin ini. Lepas dapat kesan yang baik, kini menjadi pengedar pula. Ada banyak vitamin dipasaran sekarang ni. macam-macam vitamin atau makanan tambahan yang ada. Kenapa dan mengapa erna pilih SHAKLEE?
Ini adalah sangat penting untuk kita yang beragama islam. Isu halal atau haram sesuatu produk memang perlu dititik beratkan. Jika anda ragu-ragu, boleh semak di http://www.halal.gov.my/v3/
2- Antara Syarikat Vitamin yang Lama di Pasaran.
Penghasilan produk SHAKLEE adalah dengan menggunakan produk semulajadi yang sememangnya selamat untuk pengguna. Erna sendiri telah dapat kesan yang baik hasil daripada pengambilan vitamin secara teratur.
3- Harga Produk yang Berpatutan Setanding dengan Kualiti.
Bagi anda yang sangat mementingkan kualiti, ini adalah produk terbaik untuk anda. Pada asalnya kita akan rasa produk ini mahal. Tapi, jika kita dah makan vitamin SHAKLEE dan dapat kesan yang memang terbaik, kita akan rasa harga vitamin ini sangat murah jika nak di bandingkan dengan kualiti serta kesan baik yang kita perolehi.
Jika anda nak beli produk SHAKLEE dengan harga ahli ataupun nak COD area PUCHONG, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini dengan cara pembelian secara online. Erna akan pos ke alamat anda =)
Jika anda terus ke HQ untuk membeli vitamin SHAKLEE, anda masih boleh membeli vitamin hebat ini pada harga ahli dengan menggunakan ID 908806. 
Nama: Erna Nordiana Zamri
Call / WhatsApp : 013-3357696
Jika anda nak beli produk SHAKLEE dengan harga ahli ataupun nak COD area PUCHONG, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)
*semoga Allah memudahkan urusan kita di dunia dan akhirat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads