ads

Isnin, 25 Februari 2013

12 di ulu yam - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

12 di ulu yam - Google Blog Search


TeRima KAsiH KUnjuNgaN aNda: camping <b>di ulu yam</b>

Posted: 07 Jan 2013 01:05 AM PST

Minggu sudah gi camping di Ulu Yam, ni je bekalan kitaorg, keropok2, nudget dan ayam goreng je, saya dan huby tak mandi sebab takut air sejuk giler ya amat, tengok je diaorg2 nih mandi.
Sahrafina dan sepupu kecik dia tu Qisya Amani kemain lagi syoknya mandi ngan mak ayah qisya.
Qisya tak padan kecik, kemain berani lagi dia.
Main tang tu je lah ke hulu hilir hulu hilir
Ramai orang bercamping kat cini.

0 ulasan:

Catat Komen

 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved