ads

Ahad, 17 Mac 2013

12 di dengkil - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

12 di dengkil - Google Blog Search


TANAH LOT <b>DI</b> MUKIM <b>DENGKIL</b> (Hadapan Sekolah Teknik <b>...</b>

Posted: 27 Feb 2013 06:27 AM PST

Tanah Lot di Dengkil untuk dijual segera.

Negeri: Selangor

Daerah: Sepang

Mukim: Mukim Dengkil

Luas: 4912 kaki persegi

Kategori Penggunaan Tanah: Banggunan

Tanah yang diperihalkan diatas adalah dipegang untuk selama-lamanya oleh tuan punya.

Syarat-Syarat Nyata: Banggunan Kediaman

Sekatan-Sekatan Kepentingan: Tiada

Harga: RM200,000

Call: 016-203 4402 / 019-3102769 (untuk lawat tapak)

tanah lot

Artikel Berkaitan Dari Topik Ini:

Dikirim Oleh on Feb 27th, 2013 dan difailkan dibawah Jual & Beli Harta, Jual Tanah. Anda boleh mengikuti sebarang respons bagi entri ini melalui suapan RSS 2.0. Anda boleh meninggalkan respons, atau menjejak balik daripada tapak web anda. HakCipta terpelihara © 2009 - 2011 Drumah Homely Publication Sdn. Bhd.. Semua bahan berbentuk artikel dan gambar tidak dibenarkan untuk disalin, dicetak, diubahsuai, diterbitkan semula tanpa mendapat persetujuan Syarikat Penerbitan secara bertulis.

Azhar Hassan: Bio Velocity <b>di</b> Klinik C&C <b>Dengkil</b>

Posted: 11 Feb 2013 03:38 PM PST

Klinik Cure & Care 1 Malaysia.
Sebelum ni lebih dikenali sebagai Pusat Serenti.
Menjelang tengahari semalam aku sempat ke sini.
Sahabat kepada biz partner aku.
Beberapa hari terlantar sakit.
Terbaring je tak boleh bangun.
Doktor cuma cakap darah tinggi yg melampau.
Tp pada aku lebih dari tu sebab nampak teruk
Tak kisah la apapun yg pasti dia mmg terbaring je tak boleh bangun.
Asal gerak sikit kepala dia rasa pusing.
Kaki & tangan pun tak boleh bergerak sangat.
Syukur la aku bawa stok BV dalam kereta.
Selimutkan dia 30 minit dia kata rasa panas & berpeluh,
Isteri dia yg duk sebelah pun rasa benda yg sama.
Yg mengejutkan tu masa aku nak balik tiba2 dia boleh duduk & salam aku.
Semua macam terpinga2 kat dalam rumah tu.
Alhamdulillah dah nampak perubahan walaupun masih tak boleh berdiri.
Dengan izin Allah semuanya bakal berubah.
Semoga cepat sembuh & mampu bertugas seperti biasa.

Color of Bitt: Paya Indah Wetland, <b>Dengkil</b>

Posted: 28 Feb 2013 10:45 PM PST

Kami berada di Paya Indah Wetlands, Jabatan Perhilitan Dengkil...nak sampai situ memang jauh la...tipsnya...korang kena ikut signboard walaupon orang cakap signboard dia tak berguna...bagi saya...signboard dia betul apa...ikut sampai jumpa signboard tulis "Paya Indah Wetlands" selagi tak jumpa signboard jangan berhenti terus je...jangan pandai-pandai belok kanan atau kiri selagi tak jumpa signboard...haa gituw...kalau dia kata 5km so kira la 5km mesti sampai... ;)

Perjalanan memang jauh masuk kedalam tujuan kami untuk berbasikal...setelah tabb baca komen dibawah :


Dia terus minta saya google...paya indah wetland, walaupon sebelum ni saya pernah dengar dan pernah baca di blog lain...apa-apa pon pintu hati terbuka setelah baca komen dari mizztina...

Tapi bukan la nak harap pukul 7pagi tu...hehehe saja nak tengok tempat lain untuk berbasikal bersama....Sesampai disana, niat ku terpadam kerana panas terik, lepastu lalu untuk berbasikal tak sesuai untuk doubleIS dan kakak tasya....nasib baik ada pelbagai kolam binatang...so banyak aktiviti sebenarnya disana...niat untuk berbasikal tertunda...













Paya Indah Wetlands,
Jabatan Perlindungan Hidupan Liar dan Taman Negara (PERHILITAN)
KM4, Jalan Dengkil-Banting,
43800 Dengkil, Selangor

Tel: 03-8768 7616 / 03-8768 8726
Faks: 03-8768 8424​ - See more at: http://www.nre.gov.my/Malay/EkoPelancongan/Pages/PayaIndahWetlands.aspx#sthash.eYzLFk2S.dpuf

post signature

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved