Khamis, 7 Mac 2013

12 di morib - Google Blog Search

12 di morib - Google Blog Search


Sehari <b>di Morib</b> | zamsamudera

Posted: 16 Sep 2012 10:40 PM PDT


Baru-baru ini, aku ada tugas di Selangor, berdekatan dengan Pantai Morib dan menginaplah aku di Gold Coast Morib. Kebetulan menggunakan Streetdeal..bayaran murah hanya dengan RM 188, mungkin promosi untuk gold coast hotel tuh dengan lengkap dinner dan breakfast malah free atv ride dan semestinya waterpark. Best kan..gunalah streetdeal booking di internet. http://www.streetdeal.my/
First time aku guna streetdeal takut jugak ada apa2 yg tak kena dengan bayaran ke atau apa2 yg tak valid..so far aku guna sehingga check out dari Hotel tuh..semua memuaskan hati..tiada bayaran tambahan atau caj-caj yang lain. So aku bayar RM 188 sahaja untuk semua. Menarik kan..tapi kalau korang nak try biasakan lawat laman tuh kadang2 harga berbeza sedikit tapi masih murah..untuk promosi.
Perjalanan pagi sehingga dalam jam 3-4 petang aku memasuki kawasan berhampiran pantai morib..lalu mengikut kg tali air..
Kampung tali air diiktiraf kampung tanpa wayar..hehe..
Sampai di sana hotel yang besar dan tinggi aku rasa hotel gold coast nih lah..yg lain besar tapi tak tinggi..rasenyer lah..kalau silap sory ..
parking so far ok...depan ada belakang ada..besar..jangan risau parking tuh..
bilik so far ok..aku dengar ramai yang komplen hotel nih..bagi aku alhamdullilah..kira aku bertuah jugak..bilik yang aku nginap takder masalah cuma telefon dan hair dryer ada problem sket..ehm..masa aku lepak kat lobby ada satu family berbangsa cina marah-marah kat kaunter reception macam2 hal ..ehm..mungkin ada masalah ada bilik lain..

keadaan bilik bagi aku memuaskan ..dan yang best dilengkapi Jakuzi massage...wow..feel jer rasa..
Breakfast pagi ...masakan so far ok..pilihan standard lah..menu breakfast di hotel ..huhu...so far ok..lazatt...
Pantai depan hotel yang luas dan besar..sesuai untuk game tepi pantai..sukaneka ker..anything..hehe..
ATV Track RIde.. Kecil RM 20 Besar RM 35..huhu..guna streetdeal je..termasuk sekali tp yg kecil ler..layan nih...
So far aku bg rating dari 10 ..aku bg 8..salah satu yg aku suka sebab jakuzi dia..lengkap..mungkin aku bertuah kot..sebab bila tgk respon dari org ramai ..ada yg kata bad..ada yg kata ok..ehm..terpulang pada masing-masing. Kebetulan aku ada keje di selangor..selepas meeting..baru merasa semua di atas..bg aku tak ralat kot sebab bayaran aku tak mahal dengan menggunakan streetdeal tuh..kalau ada kurang pun boleh lagi..aku sempat tengok flyers hotel nih bilik aku nginap tuh RM400 semalam..huhuhu..
Untuk yang ingin mencuba sendiri..boleh terus cari jalan nak ke KLIA kalau dari IPOH ..guna lebuhraya terus ke KLIA dari situ dah boleh nampak signboard ke Pantai Morib..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads