Selasa, 2 April 2013

12 di kelana jaya - Google Blog Search

12 di kelana jaya - Google Blog Search


Kesian !! Ahli Parlimen <b>Kelana Jaya</b> "Stupid & Sucks" Bakal <b>Di</b> <b>...</b>

Posted: 17 Feb 2013 06:30 AM PST


Satu-satunya YB yang menang pilihanraya di atas modal video klip adalah Gwo Burne. 
Mudah. Dapat video 'correct, correct, corrent', terus nama Gwo Burne berada di atas bibir Anwar dan Kak Wan sepanjang 2008-2010. 
Selepas daripada itu? Gwo Burne entah buat apa di kawasan. Tidak terjaga. Pusat khidmat gagal berfungsi. Yang dia tahu, membisikkan kesusahan kerana kurang dapat projek di Selangor. Semua mengenai RM.
Anwar malas nak ambil tahu mengenai video klip terbaru yang dikeluarkan oleh Gwo Burne. Walaupun mendapat banyak sms, kononnya Gwo Burne berusaha keras untuk mendapat kembali tempatnya, he's practically HISTORY di dalam PKR.
Anwar dan PKR sudah siap sedia untuk menggantikan Gwo Burne dengan calon yang lebih baik dan sesuai.
Pada Anwar, Gwo Burne sudah menjadi liabiliti kepada parti. Tidak berkhidmat. Dan akhirnya cuma sekali lagi menjadi YB dengan membawa video baru. Menurut komen seorang teman di HQ, video terbaru Gwo Burne tahap sampah dan tidak membantu parti.
Gwo Burne sudah tidak ada nilai kepada Anwar. Yes, he won. But that was before. Situation is very much different now.
Dalam pemilihan parti PKR Kelana Jaya, Syed Syahir hanya menang 6 undi. Nik Nazmi menang Timbalan pun tak banyak. Tapi menang.
Kesimpulannya…Gwo Burne buat apa sekalipun tidak akan dapat tempat di Kelana Jaya. Gwo Burne, pastinya akan ber-KELANA….tapi entah ke mana. Ingatan buat semua YB PKR, anda hanya berharga di dalam waktu tertentu. Selepas itu, kepada Anwar, anda adalah sampah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads