Sabtu, 13 April 2013

12 di kuala langat - Google Blog Search

12 di kuala langat - Google Blog Search


JAWATAN KOSONG <b>DI</b> MAJLIS DAERAH <b>KUALA LANGAT</b> [29 MAC <b>...</b>

Posted: 24 Mar 2013 03:04 AM PDT

Permohonan dipelawa kepada warganegara Malaysia, keutamaan kepada anak-anak Negeri Selangor yang berkelayakan dan berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan untuk mengisi jawatan-jawatan seperti berikut:-
2. Penolong Pegawai Penilaian W 27
4. Penolong Pegawai Perancang Bandar Dan Desa J29
5. Pembantu Tadbir (Perkeranian/Operasi) N17
6. Pembantu Penguatkuasa N17

BLOG SELANGOR: 12 <b>di kuala langat</b> - Google Blog Search

Posted: 18 Mar 2013 02:12 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

sangkakalajari9: BN PARAH <b>DI KUALA LANGAT</b>

Posted: 11 Feb 2013 09:56 AM PST

Aduh..inilah gambaran yang dapat Sangkakala berikan pada malam ni, ceramah yang diadakan dihadiri tidak sampai 20 orang hadirin.

Tapi itu bukan ceramah UMNO. Menurut kenyataan rakan blogger Sangkakala, ianya adalah ceramah Zuraidah Mak Lampir bersama dengan 2 ekor malaun di Kuala Langat.

Buka link ini untuk bacaan dan maklumat lanjut http://bit.ly/127sGtV

Mungkin Pakatan di Selangor diambang kehancuran apa bila Zuraidah yang dulunya dilihat begitu popular namun kini menjadi liabiliti kepada Pakatan Pembangkang.

Tahniah Sangkakala ucapkan kepada rakyat Kuala Langat yang telah membuktikan bahawa kehadiran Pakatan tidak diperlukan lagi di situ.

Dan kepada Pakatan pula, Sangkakala nasihatkan supaya berhentilah dari melakukan kerja yang tiada berfaedah, dari PRU ke PRU, ceramah tidak berhenti untuk menabur fitnah.

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

TUDIAA!! Petanda Awal PKR <b>di Kuala Langat</b> Bakal Bungkus <b>...</b>

Posted: 14 Dec 2012 10:17 PM PST


Mc tertarik dengan gambar dari blog Jawaber6, nampak kerusi lagi banyak dari orangnya. Bila kita post gambar macam ni, blogger cai Pakatan akan jawab, kononnya majlis belum bermula. Biasala dorang memang taknak kalah bab menunjuk ni, tapi inilah hakikat sebenar, Pakatan Haram terutamanya PKR, sudah hilang sokongan!!

Apa nak di hairankan dengan keadaan seperti gambar ini? Sudah acapkali sebenarnya keadaan kerusi yang lebih ramai dari orangnya terutama bila acara dari parti liwat Anwar ini. Cuma tak pernah diwar-warkan oleh pemimpin mereka.

Dalam Majlis Pelancaran Jentera PRU Kuala Langat kita dapat saksikan berapa ekor sangat kera-kera yang bersungguh hendak bersama-sama parti haram ini. Berapa kerat jugak lah yang sudah tertipu dengan janji yang dilemparkan oleh kepimpinan penipu mereka?

Sah! Orang ramai yang hadir semasa ceramah jelajah Anwar hanyalah ahli dari PAS atau DAP. PKR tiada ahli langsung. Walau nampak gah namun sebenarnya habuk pun tarak!

McTheory:
PKR rasanya ahli tinggal berapa ribu saja lagi kot.. tu pun kalau ribu laa.. hehe

Babi Upahan DAP Mahu Rosak Majlis Rosmah <b>Di Kuala Langat</b>....?

Posted: 17 Feb 2013 10:00 PM PST

Malam tadi di pekan Banting, isteri Perdana Menteri kita, Datin Seri Paduka Rosmah Mansor telah menghadiri Majlis Pesta Ang Pau sempena Tahun Baru Cina 2013.
Tiba tiba muncul seekor babi upahan mahu bikin kecoh...! Memakai baju t shirt perhimpunan haram jadah, sudah pasti mahu bertujuan merosakkan majlis yang dianjurkan untuk seorang isteri Perdana Menteri.
Kehadiran sipengacau ini rupa rupanya ditemani oleh wakil rakyat dalam kawasan tersebut.
Adun Telok Datuk dari parti chaivanist DAP, Philip Tan kelihatan tergesa gesa meninggalkan majlis ini setelah pihak keselamatan penganjur mengarahkan sipengacau berbaju Bersih 3.0itu segera beredar dari dari situ....

Majlis diteruskan dengan penuh kemeriahan, dan segala upacara dan acara yang diaturkan untuk Rosmah berjalan dengan lancar.
Tahniah diucapkan kepada pihak keselamatan penganjur program yang terdiri dari beberapa Persatuan kaum Tionghua di Kuala Langat iaitu Persatuan Peniaga Peniaga Cina, Persatuan Hokkien, Persatuan Hai Nam, Persatuan Hakka dan Persatuan Kwang Tung.

kejohanan ping pong sukan petanda 2013 <b>di kuala</b> - penguatkuasa <b>...</b>

Posted: 09 Mar 2013 03:54 AM PST


 




 







 






















 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads