Isnin, 3 Jun 2013

12 di meru - Google Blog Search

12 di meru - Google Blog Search


Taipingmali : PAS PERAK GANGGU PROGRAM PUTERI UMNO <b>DI</b> <b>...</b>

Posted: 28 Apr 2013 09:13 AM PDT


Pemuda PAS dan PKR mengganggu n membuat provokasi terhadap Puteri Umno Tambun yang bertugas membuka kaunter semakan daftar pemilih di Mydin Mall, Meru Ipoh petang tadi  28 April 2013

JJCM versi YUI : Restoran Ayam Penyet <b>di</b> Mydin <b>Meru</b> Raya Ipoh

Posted: 06 May 2013 09:54 PM PDT

Lama tak buat JJCM kan, maklum sahaja cik blog banyak makan di luar bersama family, itupun bila ramai-ramai dah balik. Eh! Macam ramai je adik beradik. Kih kih.
Selama membeli belah di Mydin Meru, tak pernah sekali pun aku singgah makan di Restoran Ayam Penyet situ. Bukan apa, sebelum ini ada try AP di D'Garden Ipoh tapi agak mengecewakan [ pengalaman aku ]
Aku ajak family singgah makan malam di sini. Sungguh tidak menghampakan rasanya. Kami tak ambil seorang satu set. Ambil 2 set sahaja, kongsi. Perut tak lapar mana time itu.
Yang gambar air tu gambar air yang aku order. 2 air lagi tak sempat nak snap, laju je sedut. Sedap benor gamaknya. Hihihi.

Jika tak dapat ke Bandung, boleh pergi restoran ini untuk rasa sendiri Teh Botol. Hihihi. Aku tak order sebab aku nak rasa air lain.
Ayam Penyet AP Mydin Mall Meru Raya Ipoh
Ground Floor Mydin Meru Raya
05-5265452/ fax 05-5262039
Apakah menu yang aku order? 
2) AP Ayam Penyet RM 8.50
4) Pandan Special Layer Tea RM 4.50
Serv Charge (10%) RM 3.50
Sekian, itu sahaja. Walau ayam nampak hangit tapi best coz lembut sahaja isinya. Mak aku pun berkenan siap ajak pergi lagi. Nanti ya mak kita p lagi =)
Nak tengok lagi JJCM versi Yui yang lain?

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads