Khamis, 20 Jun 2013

12 di subang jaya - Google Blog Search

12 di subang jaya - Google Blog Search


Kena Tipu Dengan Penjual Handphone <b>Di Subang Jaya</b> - khidmat <b>...</b>

Posted: 12 Jun 2013 03:08 PM PDT


Aku ni tak pernah ada handphone mahal , Tak plan nak beli pun sebenarnya,
Tetiba pulak kedai ni ( ACCESS MOBILE, Lot 14 AEON BIG SUBANG JAYA ) offer aku RM 1250 konon AP Set Samsung S3. 

Aku ni bukan reti sangat, As long as boleh function.. siap tunjuk aku Imei no.. kemudian cakap dia authorised samsung.. siap ada samsung banner bagai.. aku pun percaya la...
Rupa-rupanya dier kncing aku.. dah balik bila aku cek kat kedai lain kata handphone tu bukan set AP tu CLONE mari..China atau Korea set. 

Aku pergi balik kedai tu malam tu jugak, Dia mati-mati cakap tu AP set...kemudian  bagi aku alasan konon dari korea la apa kejadahnya...

Kemudian lepas tu aku tiap-tiap call dan datang kedai tu..sebab nak tukar handphone lain ...tapi dia tetap bagi aku handphone CLONE..

Kesudahannya aku ilang sabar, aku mintak duit balik...dapat la gak tapi tak full..siap bagi aku 2x cek tendang.. then masih utang aku RM350.00

Dah lebih 3 bulan dah aku tetap tak dapat full lagi ,bila aku datang arini dia cakap besok, bila aku datang esok dia cakap esok lagi... HAMPEHH
Harap korang ati-ati je la yer... jangan kena kencing cam aku gak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads