Sabtu, 10 Ogos 2013

12 di kajang - Google Blog Search

12 di kajang - Google Blog Search


Oiii Apasal Perlu Buat Bazar Ramadhan <b>Di Kajang</b>? Lain Tempat <b>...</b>

Posted: 06 Jul 2013 08:08 AM PDT

WTF says:

Kau ni biar betul Bujuk…fahaman basic ttg rezeki pun disalah ertikan

Rezeki mmg di tangan Allah, tapi dgn syarat ada usaha, doa dan tawakkal.

Seperti contoh yg kau bangkitkan di sini tentang tempat kita kerja. Utk org makan gaji macam aku ni skg ada di company A tapi ada company B di location lain offer lebih gaji, kalau aku pindah ker company B di tempat lain, rezeki aku bertambah. Tapi kalau tanpa usaha, takkanlah company B nak ajak aku masuk kerja kat company B.

Jadi hujah kau kata tempat kerja/meniaga bukan tentukan rezeki itu aku tak setuju, kerana rezeki akan datang kalau ada usaha, doa dan tawakkal

9:40 AM on July 9, 2013

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads