Jumaat, 23 Ogos 2013

12 di kajang - Google Blog Search

12 di kajang - Google Blog Search


Jawatan Kosong <b>Di</b> Majlis Perbandaran <b>Kajang</b> — Jawatan Kosong <b>...</b>

Posted: 04 Aug 2013 11:55 PM PDT

Jawatan Kosong Di Majlis Perbandaran Kajang

Jawatan Kosong Di Majlis Perbandaran Kajang

Majlis Perbandaran Kajang ditubuhkan bagi mentadbir kawasan di sekitar Hulu Langat. Sebelum ini Hulu Langat ditadbir secara langsung oleh Pejabat Daerah Hulu Langat yang terletak di Bandar Baru Bangi. Misi MPKj ialah mewujudkan perbandaran yang selesa, selamat, maju dan aktif (SeSMA) kepada para pelanggan berteraskan budaya kerja Mesra, Cepat, Tepat,Mudah, Efisyen dan Efektif (MCT MEE).

Permohonan adalah dipelawa daripada calon-calon warganegara Malaysia  Keutamaan kepada warga selangor) berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan yang berkelayakn untuk mingisi kekosongan jawatan kontrak seperti berikut di majlis perbandaran kajang.

1. Jurutera J41
2. Pegawai Undang-Undang L41
3. Pekerja Awam R1

Cara Memohon dan Tarikh Tutup Permohonan
[LOCK THE FOLLOWING PART]

(a) Borang permohonan boleh didapati secara terus di Kaunter Hasil, Tingkat 1, Majlis Perbandaran Kajang, 43000 Kajang, Selangor Darul Ehsan berharga RM 2.00 bagi setiap borang. Pembelian melalui pos hendaklah menggunakan Wang Pos di atas nama Yang DiPertua, Majlis Perbandaran Kajang berserta sampul surat saiz A4, beralamat sendiri dan bersetem RM 1.00 atau dimuat turun dari laman web www.mpkj.gov.my. (b) Borang permohonan hendaklah ditandatangani dan disertakan dengan Salinan Kad Pengenalan, Sijil Kelahiran, Sijil-sijil Persekolahan yang telah disahkan dan gambar berukuran pasport. Semua dokumen hendaklah dikepilkan ( binding ) dengan kemas bagi mengelakkan keciciran / kehilangan dokumen. Nama jawatan yang dipohon hendaklah dicatat di sebelah kiri
atas sampul surat. BORANG PERMOHONAN YANG TIDAK LENGKAP DIISI / TIDAK MEMENUHI SYARAT AKAN DITOLAK. Satu borang adalah untuk satu jawatan sahaja.
(c) Alamat permohonan : Yang DiPertua,
Majlis Perbandaran Kajang
Menara MPKj
Jalan Cempaka Putih Off Jalan Semenyih
43000 Kajang,
Selangor Darul Ehsan.
(u/p : Bahagian Perjawatan )

Tarikh Tutup Permohonan : 15 Ogos 2013

Maklumat Lanjut dan Cara Permohonan Disini
Jawatan Kosong Di Majlis Perbandaran Kajang" href="http://www.mpkj.gov.my/c/document_library/get_file?uuid=ee70c399-c95c-4869-89cd-8035032711b5&groupId=98565″ target="_blank">Download Borang Permohonan Disini
[/LOCK THE FOLLOWING PART]

Jawatan Kosong Terkini Kerajaan, Majlis Perbandaran, Malaysia, Selangor

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads