Ahad, 20 Oktober 2013

12 di bangi - Google Blog Search

12 di bangi - Google Blog Search


SOHO Perintis <b>Di</b> Bandar Baru <b>Bangi</b> | Abang Ensem&#39;s Blog

Posted: 17 Oct 2013 08:00 AM PDT

Terujakah anda sekiranya kediaman anda mempunyai fasiliti-fasiliti berikut :

EVO SOHO 1

Apa? Langsung tak teruja?

Bagaimana pula jika hub-hub pengangkutan awam berikut berdekatan dengan kediaman anda?

EVO SOHO 2

Hah!! Biasa je?

Yang ini pasti mampu menggiurkan anda

EVO SOHO 3

Setiap pagi dan petang para 'missy' (jururawat) berkeliaran di hadapan pintu masuk kediaman anda, pergi dan pulang dari rutin kerja harian mereka.. hehehe.

Tapi, nanti dulu. Ianya tidak akan berlaku sekelip mata kerana kediaman yang aku maksudkan ini hanya akan siap menjelang tahun 2016 nanti.

EVO SOHO 4

Bagi para pemastautin Bandar Baru Bangi pastinya menyedari akan wujudnya satu projek pembinaan perumahan bersebelahan dengan Kompleks PKNS (seperti gambar di atas) dan dari apa yang dimaklumkan oleh Brader WTF kita, siapa lagi kalau bukan Faizul Ridzuan, projek yang diberi nama EVO SOHO Suites ini adalah hasil usahasama PKNS Holdings Sdn Bhd dan sebuah pemaju terkenal, Andaman Realty Sdn Bhd .

Apa yang lebih mengejutkan nanti, ianya berkonsepkan Small Office Home Office (SOHO) dan bakal menjadi projek perintis kediaman berkonsepkan begini di masa depan. Dari sekecil unit berkaki persegikan 454 membawa ke angka 1,352, ianya bakal dijual pada harga serendah RM240,000-00. Jadi buat anda yang berkeinginan untuk memilikinya, anda hanya perlu menghadirkan diri ke sesi pelancarannya Sabtu ini beserta deposit sebanyak RM2,500-00. Butiran pelancarannya adalah seperti berikut :

Tarikh   :           19 Oktober 2013

Masa    :           10.30 pagi

Lokasi   :           PKNS Andaman Galeri Jualan di Jalan Medan Pusat 2D, Seksyen 9, Bandar Baru Bangi

Pendaftaran boleh dilakukan di SINI atau hubungi salah seorang dari wakil pemaju berikut :

  1. Leenda – 0126521272
  2. Fara – 0123058180

AE : Dengar-dengarnya setiap kediaman bakal di'fully-furnish'kan dan setiap pembeli pula bakal dihadiahkan dengan set LCD TV percuma.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads