Isnin, 11 November 2013

12 di bangi - Google Blog Search

12 di bangi - Google Blog Search


Seminar Bisnes Shaklee GenkiMomma Group <b>di Bangi</b> <b>...</b>

Posted: 10 Oct 2013 12:00 AM PDT

Pada 6 Oktober 2013, bertempat di Seksyen 7 Bandar Baru Bangi, kami telah mengadakan Seminar Bisnes Shaklee khas buat semua ahli Shaklee yang berdaftar di bawah GenkiMomma Group. Seramai hampir 30 orang telah hadir, yang kebanyakannya terdiri daripada ibu-ibu muda yang hebat dan bersemangat waja. Majoriti peserta berasal dari Lembah Klang, namun, ada juga seorang peserta yang sanggup datang dari Penang semata-mata kerana ingin mendalami ilmu bisnes Shaklee!
Peserta Seminar Bisnes Shaklee GenkiMomma Group
(Mommies + Babies + Kiddies)

Istimewanya Seminar kami ini ialah, ianya baby-friendly Seminar!

Pernah ada yang bertanya pada saya, "Siapa yang jaga anak-anak bila korang keluar meeting? Mesti selalu nak kena keluar jumpa prospek, meeting sampai larut malam, kan?"

Owh, kami bukan begitu! Group bisnes kami sangat mengutamakan keluarga, dan kehadiran anak-anak adalah dibenarkan dalam setiap perjumpaan offline kami - Seminar, Training mahupun coaching santai!

Suasana Seminar Shaklee kami yang santai & baby-friendly!

Selain daripada perkongsian ilmu produk, strategi pemasaran offline & online, internet marketing, dan motivasi bisnes, turut diadakan ialah majlis penghargaan kepada semua Star Achievers bulanan kami yang hadir pada seminar tersebut. Berikut di antara penerima "New Rank Achievers" kumpulan kami:
Penghargaan buat Business Leader yang mencapai 
"New Rank Achievement" September 2013.

Memilih syarikat yang tepat, dan, memilih kumpulan bisnes yang betul adalah sama penting untuk memastikan kejayaan anda di dalam mana-mana bisnes, terutama bisnes Multi Level Marketing. Visi kami adalah untuk BERJAYA bersama-sama dengan anda DI DUNIA & AKHIRAT.

Mustahil jana pendapatan dengan Shaklee?

Ini ialah maklum balas dari salah seorang peserta Seminar Bisnes Shaklee kami:
"MLM Shaklee Menindas?"

Jom sertai team kami, dan kami akan tunjukkan jalan kepada anda untuk menjana income secara part-time atau full-time hanya dari rumah sahaja!!! :)

Boleh mendaftar di "Daftar Ahli" (klik).

Hubungi wakil Pengedar Shaklee berhampiran anda di "Pengedar Shaklee" (klik).

* DISCLAIMER: 
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

* Pertanyaan?

Hubungi kami di genkimomma[@]gmail.com, atau SMS/WhatsApp ke 017-3030081 (Arnie) untuk maklumat lanjut. Jom Like FaceBook GenkiMomma.com untuk mengetahui TIPS kesihatan terkini!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads