ads

Ahad, 3 November 2013

12 di kajang - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

12 di kajang - Google Blog Search


roboh gerai melayu <b>di kajang</b> - Gerakan Anti PKR - Blogger

Posted: 31 Oct 2013 05:46 AM PDT

semalam gerai melayu tepi jalan dirobohkan.
yang tak tahan, bila setengah peniaga melayu yang tengah masak lauk pun di robohkan gerainya.
inilah spesis barua yang tunduk kepada arahan cinabeng.
inilah bahana bila lantik kerajaan yang takde jiwa melayu !
PS : KITA JANGAN TUNJUKKAN DENGAN CINABENG YANG KITA NI MASIH DOK MENGHARAP EHSAN DORANG LAHHH....
untuk cinabeng biar DAP urus.
untuk cinabeng biar mca/gerakan urus !
JAGA BUMIPUTRA LAGI BAIK..
kepada melayu kat kajang, lu orang ada otak pikirlah baik baik.. MELAYU WAJIB TOLONG MELAYU !
nak melayu tolong melayu, pilih UMNO pada pru 14 nanti !
dah berapa banyak dasar melayu yang umno umum dan bagi. banyak melanton lanton. dasar dari sekecil anak sampai ke bapak..
rebut peluang tu sehabis mungkin.. pengundi pas kajang, cukuplah jadi barua cinabeng nih..pru 14 undilah umno !
pengundi prk sungai limau pun sama gak..
pengundi melayu sg limau baik pas/umno WAJIBBBBBBB pangkah umno. inilah masanya korang tunjukkan kat pendesak dari kaum cinabeng ni ERTI KUASA MELAYU !
NAK PERTAHAN HAK MELAYU ?
PANGKAH UMNO MASA HARI MENGUNDI PRK SG LIMAU !

0 ulasan:

Catat Komen

 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved