Khamis, 7 November 2013

12 di sungai buloh - Google Blog Search

12 di sungai buloh - Google Blog Search


Sharmiza Shahar: Raya Haji <b>di Sungai Buloh</b>

Posted: 15 Oct 2013 08:17 PM PDT

semalam family aku pergi beraya ke rumah makngah aku kat Sungai Buloh
seronok n excited sebab dah lama tak jumpa diorang
*diorang = anak2 sepupu aku
last pergi rumah diorang masa si pikah tu baru pandai cakap
sekarang dia dah tadika 5 tahun..huhu
Aya(adik) tu susah sikit nak pergi kat orang lain
asyik nak berkepit je dengan mak dia
tapi dengan aku dia ok je..haha
nampak tak budak-budak memang suka kat aku
*masuk bakul angkat sendiri ;p
si kakak tu excited cerita pasal tadika dia
"tadika pkah ada kolam. semua orang pakai pelampung. pkah je tak pakai pelampung"
"ohh, pkah pandai berenang la nii......"
"tak lah, diorang semua tak sampai kaki. pkah je sampai, pkah boleh jalan"
ciss, mati-mati aku ingat dia pandai berenang
kot2 la bapak dia ajar berenang sebab bapak dia kerja laut
rupa-rupanya sebab dia tinggi
baru lima tahun tapi tinggi macam dah darjah 3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads