Jumaat, 6 Disember 2013

12 di ijok - Google Blog Search

12 di ijok - Google Blog Search


membekam pesakit di uthant kg pandan dan kencing manis <b>di ijok</b>. b

Posted: 01 Dec 2013 03:23 PM PST

(111) MEMBEKAM PESAKIT DI UTHANT KG PANDAN DAN KENCING MANIS DI IJOK. B.

MEMBEKAM PESAKIT DI UTHANT KG PANDAN DAN KENCING MANIS DI IJOK. BEKAM DIPUNCAK KEPALA DAPAT MENYEMBUHKAN 72 PENYAKIT MENGIKUT SABDA NABI SAW. INSHA ALLAH SETIAP YANG SUNNAH PASTI ADA KEBAIKANNYA.

 

Membekam pesakit yang mengalami kencing manis sehingga kakinya luka dan terpaksa menggunakan stokin…TAK PERLU TUNGGU SAKIT KRONIK BARU NAK BERBEKAM…MENCEGAH LEBIH BAIK DARI MERAWAT…

 

Bismillah, Ternyata sejak diperkenalkan, pakej BEKAM POWER mendapat sambutan yang LUARBIASA dari para pelanggan dan bakal pelanggan kami!

 

Teruslah nikmati pembekaman 22 POINT pada harga promosi RM110 (harga biasa RM154)! Melalui BEKAM POWER, selain drpd servis badan biasa, ianya juga menyentuh pelbagai penyakit SEKALIGUS seperti

 

● darah tinggi

● kencing manis

● jantung

● gastritis

● migrain

● gout

● kebas2 dan kejang2 otot

● strok

● memulihkan tenaga

 

Dan banyak lagi!

 

Semoga Bermanfaat….

 

♥ 1 LIKE = 1 DOA  ♥   ♥ 1 SHARE = 10 DOA  ♥

:: YA ALLAH SEMOGA insan YANG LIKE DAN SHARE INFO INI JUGA AKAN MENDAPAT KESIHATAN DAN SEJAHTERA SEKELUARGA DUNIA DAN AKHIRAAT AAMIIIIN :)

 

Rahsia kesihatan optima~buang toksin dan racun dari tubuh anda!!! PAKEJ OVERHAUL LENGAKAP 1 BADAN 22 POIN~Rawatan BEKAM POWER saya bermula seawal jam 10 pagi. Anda tak perlu bersusah payah hendak ke pusat rawatan saya. Biarlah saya datang kepada anda. Pakej rawatan saya KL & SELANGOR (jurubekam wanita juga disediakan) :

a)Rm110 utk 22 cups         b)Rm60 utk 10 cups

 

appointment bekam sms/whatsapp NAMA-ALAMAT-TARIKH-MASA  BERBEKAM KE 017-237 8001 JEHAN   facebook: http://bit.ly/bekamazzahra  ♥jom LIKE & SHARE|♥ INSHA ALLAH BERMANFAAT PADA RAKAN2 ANDA :)

 

♥ Allahu Akbar! Alhamdulillah! Subhanallah! ♥

 

Ya ALLAH…

Muliakanlah orang yang membaca status ini  Ringankanlah kakinya untuk melangkah ke masjid  Lapangkanlah hatinya  Bahagiakanlah keluarganya

Luaskan rezekinya seluas lautan  Mudahkan segala urusannya  Kabulkan cita-citanya  Jauhkan dari segala Musibah  Jauhkan dari segala Penyakit, Fitnah, Prasangka Keji, Berkata Kasar dan Mungkar.  Dan berkatilah dunia & akhirat untuk orang yang membaca, like dan sharekan status ini.

 

Aamiin ya Rabbal'alamin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads