Selasa, 17 Disember 2013

12 di kuala kubu - Google Blog Search

12 di kuala kubu - Google Blog Search


Kemalangan Mengorbankan Tiga Mangsa <b>Di Kuala Kubu</b>

Posted: 02 Oct 2013 07:30 PM PDT

Menyayat Hati! Kemalangan Mengorbankan Tiga Mangsa Di Kuala Kubu | Sebuah kemalangan yang menyayat hati ini telah berlaku di Kuala Kubu Selangor. Melayukini.net difahamkan kejadian ini berlaku apabila sebuah kereta jenis Proton Waja yang dipandu seorang wanita telah terbabas dan terjunam ke dalam sebatang sungai yang berhampiran dengan jalan. Apa yang lebih menyedihkan, kejadian ini juga telah mengorbankan seorang bayi yang berusia 2 tahun. Mayat bayi berkenaan telah dijumpai 2km dari tempat kejadian setelah sejauh dihanyutkan. Boleh lihat gambar di bawah ini.

pic1

MENYAYAT HATI…Dua wanita dan bayi berusia setahun terbunuh akibat nahas jalan raya yang melibatkan sebuah kereta Proton Waja yang dikatakan hilang kawalan sehingga terbabas dan terjunam ke dalam sungai, pagi tadi.

Kejadian menyayat hati di Kuala Kubu Bharu itu telah mengakibatkan kedua-dua wanita berkenaan mati serta-merta di tempat kejadian.

Menurut info yang diperoleh menerusi laman Facebook Balai Bomba dan Penyelamat Kuala Kubu Bharu itu, bayi lelaki tersebut  telah dihanyutkan sejauh lebih kurang dua kilometer sebelum dijumpai oleh anggota bomba yang bertugas dalam operasi mencari dan menyelamat mangsa.

Operasi menyelamat itu turut disertai jabatan bomba Tanjung Malim dan anggota polis dari Balai Hulu Bernam.

Ingat, malang tidak berbau…

pic2

pic3

P.S. I – Gambar Restoran Hello Kitty di Korea
P.S. II – 7 Taman Tema Terpelik Di Dunia!
P.S. III – Gambar Tasik Ais Gergasi Di Planet Marikh

Sumber : MyNewshub

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads