Rabu, 25 Disember 2013

12 di meru - Google Blog Search

12 di meru - Google Blog Search


Banjir: Pak tua <b>di Meru</b> sanggup menyelam buka pintu air, Pak tua <b>...</b>

Posted: 13 Dec 2013 07:28 PM PST

Sabtu, 14 Disember 2013
Orang tua Meru sanggup menyelam sungai untuk membuka sekatan kunci air
Alhamdulilah Tuan Hj Zamzam dari Meru berjaya menyelami sungai utk membuka sekatan disebuah kunci air di Kg Tanjung Paya Pahang yg sebelum ini menyebabkan air banjir tidak dapat mengalir keluar ke sungai. Alhamdulilah penduduk gembira kerana air banjir mengalir dan surut dgn lancarnya.

Dikala rakyat dilanda banjir..puak umno berpesta.
Published on Dec 7, 2013
Lihat video yang diambil di Perhimpunan Agong UMNO di PWTC. Perlukah perwakilan UMNO dan pengunjung yang hadir dihiburkan dengan kugiran dan 'Joget Lambak'? Walaupun tidak serancak konsert 'heavy metal' dengan 'head banging' di dalam Muktamar Tahunan PAS di Stadium Melawati, Shah Alam, namun CTS tetap merasakan tiada keperluan hiburan ini diwujudkan di PAU kali ini.

Ini ditambah lagi dengan Rakyat Malaysia sedang berdukacita dengan dugaan banjir yang menimpa saudara-mara kita di Pahang, Terangganu, Kelantan dan Johor. Sepatutnya pengisian keilmuan dan tazkirah patut diutamakan sesuai dengan perjuangan UMNO yang mengaku memperjuangkan Agama Islam. Mungkin ini satu cara 'liberal' atau 'lifesytle' yang baru yang dianuti oleh ahli-ahli UMNO, tidaklah pula CTS tahu.

sumber-http://khairulryezal.blogspot.com/201...

Muhd Luqmann Abu amry... ini lh mentaliti macai... Sebagai rakyat Malaysia x kira parti politik seharus brganding bahu membantu rakyat yg kena musibah, jgn dh lpas musibah baru nak buat2 krja dgn publisti murahan. Allah turunkn musibah utk memperingatkn akn kealpaan mereka agar mereka sedar dr kesilapan dan kesalahan.


 Malam pun jalan... terbaekkk!
Alhamdulillah,  mereka membantu penduduk membersihkan kwsn banjir,,tabik pada unit amal pas !

Sebahagian dari 50 orang sukarelawan AMAL Johor sedang berehat malam
Sebahagian dari 50 orang sukarelawan AMAL Johor sedang berehat malam ini di salah sebuah penempatan di Kuantan. Esok pagi gotongroyong perdana di Kuantan dan Paya Besar. Dijangkakan esok, sampai lagi 50 orang sukarelawan di ketuai YB Hj Aminolhuda Hassan, Pesuruhjaya PAS Johor.

BerAMAL kerana Allah.

* admin pun nak tido dah haha jom,,salam


semoga kita sama2 meringankan beban mereka tanpa mengira bangsa 
...bantuan untuk keluarga mangsa merentasi kaum..bencana tidak kira bangsa dan agama, kita wajib membantu sesama insan...

-Dr Mujahid Yusof Rawa

 — with Ariffe Ad-din.
Mengimport 1000 tilam dari Thailand 
Ustaz Dasuki rani. ..salut atas usaha mengimport tilam dari Thailand utk mangsa banjir. .terdapat 1000 tilam yg disumbangkan,

* semoga penyumbang2 di murahkan rezeki insyaAllah,,terima kasih atas bantuan anda 

 — with Tok Man Tok Kenali and Ariffe Ad-din.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads