Sabtu, 29 Mac 2014

12 di sabak bernam - Google Blog Search

12 di sabak bernam - Google Blog Search


Program Koyoworld <b>Di</b> Sungai Besar, <b>Sabak Bernam</b>, Selangor

Posted: 07 Mar 2014 08:07 AM PST

Sungai Besar, 07 Mac 2014: Satu program promosi dan penerangan Koyoworld Malaysia telah diadakan di Sungai Besar, Sabak Bernam Selangor yang dikendalikan oleh En. Rizal, Pegawai Pemasaran Koyoworld Malaysia. Program tersebut berjaya menarik minat dan perhatian penduduk di sekitar kawasan tersebut. Semenjak wujudnya beberapa testimoni hebat Koyo Chitosan yang terhasil di Sabak Bernam membuatkan ramai yang tertanya-tanya apa itu Koyoworld? dan apa itu Koyo Chitosan?. Sebagai menghargai penduduk sekitar Sabak Bernam khususnya di Sungai Besar, pasukan Koyoworld yang diketuai oleh En. Rizal disokong oleh beberapa 'leader' membolehkan program tersebut berjaya dilaksanakan dengan maklum balas yang amat positif.

Koyo Chitosan, Koyoworld bukan sekadar makanan tambahan biasa yang banyak terdapat di pasaran. Koyo Chitosan yang dihasilkan daripada kaki ketam merah lautan Jepun dari kedalaman 1000 meter adalah merupakan makanan tambahan yang hebat, berkualiti serta mempunyai kesan yang mujarab untuk kesihatan tubuh badan.

Sokongan yang tidak berbelah bahagi daripada anda telah membolehkan Koyoworld masih gagah mengharungi persaingan yang semakin sengit. Koyoworld sentiasa berusaha memberikan anda sesuatu yang terbaik dan memastikan kualiti adalah di tahap tertinggi. Sokongan hebat anda itu telah berjaya menghasilkan testimoni yang hebat bukan hanya setakat 1 atau 2 jenis masalah kesihatan yang berjaya dibantu, malah pelbagai.


Program sebegini akan diteruskan dari semasa ke semasa dan menyasarkan seluruh masyarakat Malaysia akan tahu dan kenal Koyoworld malaysia serta Koyo Chitosan merupakan makanan kesihatan terbaik dan bermutu tinggi yang sesuai untuk semua peringkat umur, matlamat Koyoworld adalah mudah "Kesihatan Anda Adalah Keutamaan"


Koyoworld malaysia mengalu-alukan anda semua untuk merebut peluang perniagaan yang tersedia dengan menjadi 'ahli Koyoworld'. Mungkin anda berminat samada untuk mengetahui lebih lanjut atau ingin menyertai kami di Koyoworld, sila hadir dan luangkan masa berharga anda ke program-program kami yang telah dirancang untuk mengetahui lebih lanjut mengenai syarikat, produk kesihatan yang ditawarkan serta pelan pemasaran terhebat kami. Maklumat program akan dimaklumkan dalam portal ini. Kami ingin berkongsi kegembiraan bersama anda, bertindaklah sekarang.
Pesanan Khidmat Masyarakat Daripada Koyoworld Malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads