Ahad, 9 Mac 2014

12 di sungai panjang - Google Blog Search

12 di sungai panjang - Google Blog Search


(116) Membekam 1 family <b>di</b> kg 10 <b>sg panjang sungai</b>… – Rawatan <b>...</b>

Posted: 05 Jan 2014 08:23 AM PST

(116) Membekam 1 family di kg 10 sg panjang sungai… – Rawatan Bekam Sunnah Az-Zahra Ke Rumah Anda.

Membekam 1 family di Kg 10 Sungai Panjang, Sungai Besar. 3 adik beradik wanita dan 1 lelaki. Masalah sakit badan dan migrain.

 

Jom berbekam untuk meningkatkan tahap kesihatan anda sekeluarga!!

 

70% BADAN KITA MENGANDUNGI AIR DAN DARAH! JANGAN JADIKAN DIRI ANDA SEBAGAI BANK TOXIN OH! TOXIN~jom buang toxin dari badan anda!

 

Anda mengalami sakit-sakit badan? Gout, diabetes, hypertension, migrain, stroke dan sebagainya boleh dirawat menggunakan kaedah bekam.

 

Tahukah anda? Bekam adalah amalan Rasulullah saw dan merupakan perubatan Nabi saw. Bekam mempunyai hikmah tersendiri. Justeru, orang yang berbekam telah menghidupkan sunnah Nabi saw dan setiap sunnah pasti membawa kejayaan dunia dan akhirat.

 

Rasailah nikmat berbekam bersama kami. Kami memiliki pakar-pakar bekam profesional yang sedia membantu anda dalam menyingkirkan darah kotor(toksin) dan angin berlebihan dari dalam badan anda.

 

Aamiin ya Rabbal'alamin

 

**Waktu bekam terbaik waktu pagi dari 10am menguatkan hafalan dan menyembuhkan penyakit. Anda juga boleh pilih waktu petang jam 2pm. Sila tempah seminggu awal tarikh temujanji anda. 

 

Alhamdulillah…berbekamlah sebulan sekali secara konsisten…setiap yg sunnah pasti ada keberkatannya…Menurut Anas Bin Malik, telah bersabda Rasulullah S.A.W. "Pengubatan yang paling baik di antara kalian ialah al Hijaamah (Bekam Darah)".

 

Rahsia kesihatan optima~buang toksin dan racun dari tubuh anda!!! PAKEJ OVERHAUL LENGKAP 1 BADAN 22 POIN~Rawatan BEKAM POWER saya bermula seawal jam 10 pagi. Anda tak perlu bersusah payah hendak ke pusat rawatan saya. Biarlah saya datang kepada anda. Pakej rawatan saya KL & SELANGOR (jurubekam wanita juga disediakan) :

a)Rm110 utk 22 cups         b)Rm60 utk 10 cups

 

Appointment bekam sms/whatsapp NAMA-ALAMAT-TARIKH-MASA  BERBEKAM KE 017-237 8001 JEHAN   facebook: http://bit.ly/bekamazzahra  ♥jom LIKE & SHARE|♥ INSHA ALLAH BERMANFAAT PADA RAKAN2 ANDA :)

 

♥ Allahu Akbar! Alhamdulillah! Subhanallah! ♥ Jom Kempen 100,000 rakan-rakan kita berbekam Sunnah SAW ♥ like & share info untuk semua ♥

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads