Sabtu, 3 Mei 2014

12 di padang jawa - Google Blog Search

12 di padang jawa - Google Blog Search


Kilang terbakar <b>di Padang Jawa</b> | Informasi.My

Posted: 01 May 2014 02:06 AM PDT

5 Pilihan Editor

mustapa_mohamed

KOTA BHARU – Pelaksanaan hukum hudud yang dibincangkan secara ikhlas dan rasional boleh mewujudkan perpaduan Islam yang lebih mantap di negara ini.

Harta karun: Dua medal tembaga ditemui

MELAKA – Dua keping 'medal' tembaga dipercayai daripada zaman Kesultanan Melayu Melaka ditemui dalam pencarian harta zaman kesultanan itu oleh syarikat Smart Partnership International (M) Sdn Bhd di Pulau Nangka dekat sini, malam tadi.

Pekerja masa kini perlu hadapi pelbagai cabaran

SHAH ALAM – Golongan majikan digesa mengambil kira keperluan dan kebajikan pekerja berpendapatan rendah sebagai langkah meringankan beban yang ditanggung rakyat ekoran peningkatan kos sara hidup kebelakangan ini.

ABD JALIL ALI

KESIAN, sehingga semalam masih tidak ditemui harta karun yang dikatakan peninggalan Kesultanan Melayu Melaka, di Pulau Nangka. Setelah sekian lama menunggu penuh harapan, harta bernilai berbilion RM itu agaknya masih terapung dalam angan-angan.

Penjawat Awam

KUALA LUMPUR – Hari Pekerja yang disambut seluruh dunia pada setiap 1 Mei, penting untuk menilai kembali peranan yang dimainkan oleh setiap daripada kita yang bergelar pekerja.

RSS Sinar Harian: Semasa

Sumber: Artikel dan berita di atas di petik dari laman Sinar Harian. Sumber dinyatakan.

Carian Popular:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads