Selasa, 7 Jun 2011

12 di balakong - Google Blog Search

12 di balakong - Google Blog Search


Kemalangan <b>di</b> Kajang Silk 12 May 2011 ~ CAP AYAM PROTECTION

Posted: 12 May 2011 08:27 AM PDT

  Kejadian berlaku masa aku dalam perjalanan balik ke rumah di Balakong dimana aku sedang asyik memulas "throttle" motor honda aku yang bersih berkilat (sebab baru basuh pagi tadi) kelihatan banyak kenderaan membuat pusingan U dan berpatah balik menuju ke susur bawah menghala ke kedai perabot...Dalam fikiran aku alamak tak kan diorang nak lari dari "roadblock" tapi takkan lah...Tiba-tiba bila aku dah ke depan baru perasan sebuah proton saga bewarna putih terbakar kerana berpusing dan merempuh sebuah motosikal...Mangsa tak tahu keadaanya.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads