ads

Isnin, 20 Jun 2011

12 di tanjung karang - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

12 di tanjung karang - Google Blog Search


JALAN JALAN CARI MAKAN <b>DI TANJUNG KARANG</b> - Izanmann

Posted: 13 Jun 2011 05:42 AM PDT

ahad 12 jun.......aku bersama suami dan kawan ku ..ke tanjung karang.. semata mata nak makan NASI AMBENG>.......korang tau ke apa itu NASI AMBENG>.. kalau korang tak tau korang minta tolong lah sama itu cik google..........


alamatnya ::: NASI AMBENG WARUNG IBU
batu 6, kg sungai gulang gulang, tanjung karang...


dari shah alam kami bertolak ke tanjung karang tepat jam 10am ...melalui guthrie hway dan jalan kuala selangor.. dan selamat tiba di WARUNG IBU, nasi AMBENG, kg Sungai GUlang Gulang tepat jam 11.30am.........time tu dah ada orang yang sedang dok makan.............kami terus shooting dulu sebelum makan.......


pastu terus ambik order...........NASI AMBENG 4 pinggan, SOTO 2 mangkuk dll............wow banyaknya menu kami........makan sampai kenyang...alhamdulillah..............bila dah kuar nak balik...mr ray... terjumpa secara kebetulan dengan bekas gurunya yang tak pernah jumpa 20 tahun lepas...........cikgu masih ingat nama penuh anak muridnya..........glamour juga mr ray............sembang sembang dan berposing juga........


pastu kami sempat naik menjengah HOMESTAY WARUNG IBU.........sebuah rumah untuk satu malam RM200 sahaja.. ada 3 bilik...rumah kayu.. luar...ruang tamu pun luas..........beranda cun...........

sempat berposing kat atas homestay warung ibu



                                                 sempat berposing kat atas homestay warung ibu

INI LAH warung IBU



pilih2 macam macam menu ada.........NASI AMBENG..makanan orang jawa.....



sahabat baik ku selamanya...tahun 2000 kita berkenalan...... dah lama ek...kita bersahabat


inilah NASI AMBENG....ada ayam goreng, serondeng kelapa, sambal goreng........PANDAI KE KORANG MAKAN

THANKS.. mr ray..........apa tu yang diletakkan dalam pinggan ku



                                           SURAU, TANDAS semuanya ada
                  
                                                            





Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

0 ulasan:

Catat Komen

 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved