Jumaat, 15 Julai 2011

12 di kajang - Google Blog Search

12 di kajang - Google Blog Search


Kenduri DOA SELAMAT <b>di Kajang</b> | HazmanFadzil.Com

Posted: 14 Jul 2011 09:30 PM PDT

nuffnang_bid = "f1d2da164511835d8b2f4e70dae8ccd1"; // ]]>

Untuk pengetahuan kengkawan… saya adalah salah seorang yang telah

mendapat jemputan dari LISA SURIHANI untuk menghadiri

KENDURI GARNIER tempohari.

Akan tetapi oleh kerana saya WAJIB menghadiri majlis Doa Selamat

di rumah parents saya di Kajang maka secara automatiknya jemputan

KENDURI GARNIER LISA SURIHANI itu saya cancel…..

Sedikit coretan semasa Kenduri Doa Selamat …..Dimulakan dengan

hidangan nasi minyak

Antara lauk yang menjadi menu pada kenduri tersebut ialah DAGING MASAK

HITAM…. Memang sedap dan ianya adalah lauk pertama yang kena re fill…..

Menu feveret time kenduri masa kini…. AYAM GORENG BEREMPAH….


Dalca yang menjadi pelengkap menu ….

Jelatah yang tidak masam…..just nice rasanya….


Limau sunkist sebagai pencuci mulut……VITAMIN C nie….

Dan tiba-tiba je ada ade jurugambar amatur telah mengambil gambar salah satu

aktiviti PEMBERSIHAN pinggan dan mangkuk secara berganti-ganti…..Di mana

mana blogger SHAKIDDO ( kiri ) amik tender cuci dan bilas.Manakala saya dan

adik ipar ( kanan ) ditugaskan untuk gosok dan sental pinggan dan gelas….

Adik perempuan saya blogger DHIYAZ86 dan peminat INIANWARHADI

p/s : Malam nie dapat jemputan makan kat KELANA JAYA….. CHURP-CHURP

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads