Ahad, 31 Julai 2011

12 di petaling jaya - Google Blog Search

12 di petaling jaya - Google Blog Search


Politik Harian: Syurga Arak <b>Di Petaling Jaya</b> - Nik Nazmi Buat Apa?

Posted: 25 Jul 2011 01:04 AM PDT

Bagaikan tiada syarat dan peraturan, penjual arak terbabit didapati bebas menjual bir berkonsepkan pandu lalu kepada sesiapa saja yang ingin melepaskan gian mereka tanpa mengira waktu.

Apa yang dikesali, tiada pula sebarang tindakan yang diambil oleh pihak berkuasa seolah-olah tidak tahu atau terlepas pandang mengenai perkara ini walaupun kegiatan haram itu rancak berlaku.


Sebatang lorong gelap yang disangka tidak dilalui orang ramai, rupa-rupanya adalah 'syurga' bagi kaki botol membeli arak murah berkonsepkan pandu lalu.

Setiap malam, pihak terbabit bebas menjual minuman keras kepada orang awam termasuk Melayu dan remaja bawah umur dengan harga semurah RM10 untuk tiga tin arak, berbanding harga biasa RM7 setin

Lokasi kedai yang terletak di Sunway Mentari, Petaling Jaya itu mengubah operasinya pada malam hari ke bahagian belakang kedai bagi membolehkannya menjual arak berlabel BFE (Brewed For Export).

Nik Nazmi Nik Ahmad (PKR)
Tidak mampu memberikan sebarang kesan terhadap PKR dan rakyat Selangor 

Ahli Dewan Undangan Selangor PKR, Seri Setia Ini buat apa? Tak sedar apa yang berlaku dikawasannya... Jika PR tak mampu hendak mentabir Negeri Selangor biar Kerajaan Pusat Barisan Nasional sahaja yang ambil alih.... Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads