Jumaat, 29 Julai 2011

12 di shah alam - Google Blog Search

12 di shah alam - Google Blog Search


Pembekal & Pemborong T-Shirt <b>Di Shah Alam</b> ~ T-Shirt Printing | T <b>...</b>

Posted: 20 Jul 2011 06:03 AM PDT

Adakah Anda Sedang Mencari Pembekal & Pemborong T-Shirt? Kami Adalah Merupakan Pembekal & Pemborong T-Shirt Di Shah Alam, Selangor.

Tahniah kerana anda telah sampai ke tempat yang betul!

Selamat datang ke laman web rasmi kami PrintingBaju.com. Kami merupakan syarikat bumiputera yang telah beroperasi di Shah Alam sejak tahun 2008 lagi. Kami menawarkan pelbagai produk untuk tempahan seperti t shirt, baju korporat (F1), jaket korporat (Boss Classic), topi, pen, non woven bag, mug serta pelbagai cenderahati korporat khas untuk kelab, persatuan, sekolah, kolej, universiti serta organisasi swasta dan kerajaan.

Mengapa Anda Harus Membuat Tempahan Disini?

  • Kami telah berpengalaman selama 2 tahun dalam bidang t-shirt printing dan cenderahati korporat.
  • Kami menawarkan anda harga yang terbaik dan berpatutan mengikut kualiti produk yang ditawarkan. Jimat kos!
  • Produk yang berkualiti. Anda boleh datang ke kedai kami untuk melihat sendiri setiap sampel produk yang telah kami siapkan.
  • Tempahan yang cepat siap. Kami akan memastikan tempahan dapat disiapkan mengikut tarikh yang ditetapkan. Kami juga bersedia untuk menerima urgent job daripada anda tanpa sebarang caj tambahan.
  • Penghantaran percuma di kawasan Lembah Klang untuk tempahan sebanyak 100 helai ke atas. Tiada masalah!
  • Yang paling penting, anda boleh membuat tempahan secara online sahaja disini. Tidak semestinya perlu datang ke kedai kami terlebih dahulu. Pasti dapat menjimatkan masa anda!

Bagaimana Untuk Saya Melihat Sampel Produk?

Jika anda berada dikawasan Lembah Klang, kami amat berbesar hati untuk menerima kedatangan anda ke kedai kami di kawasan Seksyen 7, Shah Alam. Anda juga boleh melihat setiap sampel produk yang kami paparkan di laman web ini. Anda juga dapat melihat contoh produk yang telah siap dicetak atau disulam. Klik disini untuk mengetahui lokasi kami.

Produk Berkualiti, Harga Terbaik & Cepat Siap!

Akhir kata, selamat melayari laman web kami ini. Pastikan anda melihat semua produk yang kami tawarkan dan akhiri pencarian anda disini juga! Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi saya di 019-2344697.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads