ads

Ahad, 28 Ogos 2011

12 di batang kali - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

12 di batang kali - Google Blog Search


MY MEMOIRS: Pergaduhan Beramai-ramai <b>Di Batang Kali</b>

Posted: 16 Jul 2011 07:05 AM PDT

Pergaduhan bermula pada pukul tepat 2.30 pmHahaha sebenarnya tajuk tu takde kaitan pun dgn entry ni ataupun gamba ni, saje je nk wat tajuk gempak. heheheh

Tadi aku pegi Demonstrasi Perdana Silat Cekak Malaysia di Batang Kali. Kitorang punya la excited tunggu dari pukul 9.30 walaupun bertolak pd pukul 11 pagi.. hahaha


Muka2 yg bangun awal pagi, nak poyo saje...haha
Diorang tgh buat gerakan.

Ni pun sama *sorry tak tahu ap nama gerakan dia..hehe

Ni demonstrasi tgh berlawan, demonstrasi jek ea..heheh
Fighter2 silat ni tgh merehatkan diri *abaikan abg kat depan ni..heheh
Tiba masa kami utk berposing plak..heheh

Lisa pun sibuk nk ambik gambar berlatar blakang bukit jgk..haha
Wajah-wajah wakil PSA *sempat cover macho lg ni..kikiki

Yg ni cover macho dah beransur hilang skit..

Yg ni mmg x dpt cover lgsung lg dah, dah selok dah ni..haha
Itulah adanya aktiviti yang aku & Lisa Min lakukan pada hari ni. Nanti ada tournement ajak la kami skali ye..hihihi
ZR: Jangan terasa hati ye..teheeee :P

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved