ads

Selasa, 23 Ogos 2011

12 di teluk datok - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

12 di teluk datok - Google Blog Search


SaYanG iBu: SEPAGI <b>DI</b> KLINIK <b>TELOK DATUK</b>....

Posted: 26 Jul 2011 05:16 AM PDT

Hari ni ibu dan saya temankan ayah pergi periksa darah,
sementara ibu dan saya menanti ayah  buat pemeriksaan ,
saya penat penatkan badan berjalan melawat kawasan (,")
ibu pulak menjadi paparazi mengambil gambar gambar yang ibu suka
tp kan ibu cuma guna kamera cikai  samsung L100 8.2 MP tu je
 misai kucing shima dan micah
  ni bukan bunga raya, tp bunga apa ye?
  pokok bunga yg tak tahu nama, tp wangi jugak eh?
yang ni nak kata daun tak daun, nak kata bunga tak bunga
comel enariq kata nak tangkap

~
~

~

~

~

~ kaki GEBU saya..............~

sepasang kaki comel enariq...
ujian darah  enpakwe ibu  ayah  pagi tadi
laporannya adalah  tambah teruk dari semalam, tp demam dah kurang
kandungan air dalam badan masih kurang
jadinya esok enpakwe ibu  ayah kena mengulang periksa darah lagi
kalau tak berubah atau lagi tak berubah
makanya bermalamlah enpakwe ibu ayah  di hospital
mudah mudahan esok enpakwe ibu ayah  akan berkurangan
 atau beransur pulih hendaknya.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved