ads

Ahad, 4 September 2011

12 di kajang - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

12 di kajang - Google Blog Search


Kecoh <b>di</b> Imigresen <b>Kajang</b> | shakiddo.com

Posted: 08 Aug 2011 05:01 PM PDT

Apa yang berlaku nih? Kecoh.. Dari sebelum puasa dah kecoh. Ramai sangat orang. Ramai sangat yang sanggup bersesak. Ini semua korang boleh tengok di Jabatan Imigresen.

Keadaan tiba-tiba jadi agak kelam kabut tetapi dikawal baik oleh pengawal keselamatan disitu.

Aku pun tak nak cakap banyak laa.. Diorang ni ikut prosedur ke, underground ke.. Aku tengok ramai je kaki-kaki ulat dan agensi. Tu kena tanya pihak berkenaan. Ini adalah program pemutihan oleh Kerajaan. Apa laaaa masalah lagi nih. hhmmmmm…

Baik ikut aku beli SMARTPHONE CANGGIH UNTUK BLOGGING!

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved