Ahad, 4 September 2011

12 di rawang - Google Blog Search

12 di rawang - Google Blog Search


Jasmin Hamid Seksi Hot Beraya <b>Di Rawang</b> Selangor | Mohd <b>...</b>

Posted: 01 Sep 2011 11:34 AM PDT


Jasmin Hamid Seksi Hot Beraya Di Rawang Selangor
Bagi seorang lagi dramatis yang sering membawa watak antagonis, Jasmin Hamid, dia lebih gemar bekerja sepanjang bulan Ramadan kerana bagi aktres ini jika dia bekerja, sekurang-kurangnya masa terluang akan dapat dipenuhi.
Jasmin Hamid Menggembirakan Anak-anak
Bertutur mengenai perjalanan jadual hari raya Jasmin Hamid, ujarnya, dia dan anaknya pulang ke kediaman ibu bapanya yang terletak di Rawang, Selangor. Namun, jika diizinkan, Jasmin Hamid mahu membawa anak-anak bercuti sempena cuti raya yang agak panjang.
Sebagai seorang ibu, apa yang penting ialah menjaga kebajikan dan menggembirakan anak-anak terutamanya jika menjelang Aidilfitri. Ketika itu, Jasmin Hamid membeli-belah persiapan raya lebih menyeronokkan. 
Gambar Jasmin Hamid Seksi Hot Bersama Janda Meletup Rozita Che Wan
"Sambutan raya saya setiap tahun sekarang memang lebih kepada anak-anak. Bagi saya, anak-anak lebih penting dan saya mahu mereka gembira sambut raya. Orang dewasa seperti kita ini, tidak terlalu memikirkan perihal baju raya dan sebagainya.
"Pada tahun ini juga keluarga saya memilih warna merah cili sebagai tema raya. Saya pulang ke kampung hanya dua atau tiga hari kerana saya perlu beri komitmen terhadap penggambaran telefilem" ujar Jasmin Hamid ibu beranak tiga ini.

Jasmin Hamid Buat Kuih Raya

Walaupun Jasmin Hamid agak sibuk dengan kerja, namun Jasmin Hamid sempat meluangkan masa untuk membuat kuih-muih sempena menyambut perayaan yang hanya disambut setahun sekali ini. Antara dua jenis kuih yang dibuat Jasmin ialah kuih cornflakes dan semprit.
Selain itu, Jasmin Hamid sewaktu ditanya tentang tradisi bermain bunga api, Jasmin Hamid mempunyai pendapat sendiri. Kata Jasmin Hamid, walaupun bunga api dianggap sinonim dengan sambutan hari raya, namun bagi Jasmin Hamid, dia tidak menggalakkan anak-anaknya bermain kerana risaukan bahaya kecederaan. -Kosmo!

Lihat Video Jasmin Hamid Sexy Hot Bersama Jaafar Onn di Old China Cafe.
mohdrohaizad.com - Jasmin Hamid pernah melecur teruk di bahagian kakinya. Nampaknya kecederaan Jasmin Hamid seksi hot ni sudah pulih sepenuhnya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads