Sabtu, 24 September 2011

12 di kelana jaya - Google Blog Search

12 di kelana jaya - Google Blog Search


IkutSukaAku - Isa:Siapa tidak kenal aku <b>di Kelana Jaya</b> ini <b>...</b>

Posted: 07 Aug 2011 12:13 AM PDT

Dari Blog: Mazidul Akmal Sidek.

Tidak perlu berkata "Siapa tidak kenal aku di Kelana Jaya ini?"

Mencabar insan tidak berkepentingan seperti saya, tiada gunanya.

Saya malu untuk mengeluarkan kenyataan ...

"Siapa tidak kenal saya di Malaysia ini?"

Keadang terfikir, lebih baik berurusan dengan entiti paranormal berbanding manusia berfikiran singkat.


Perrgghhh.... tiga line... pekida... pukida... peeeeeeegiiii... daaaaa... hahaha... ini semua jenis melayu2 samseng yang tarak guna punya wa cakap luuuu.... penindas orang2 melayu...

Dalam hal ini gua sokong usaha Mazidul menyalurkan maklumat penipuan pengemis2 warga asing di negara ini. Al-maklumlah.... orang2 melayu ni... kebanyakkannya jenis simpati tak bertempat beb....

Dalam isu ini, selalunya pramugari gua akan marahkan gua kerana selalu menolak untuk memberikan derma kepada orang2 buta yang terjah ke meja2 makan merayu derma...., bukannya gua kedekut... tetapi berhati2 untuk memberi derma kepada mereka2 ini.

Lebih baik gua terjah rumah anak2 yatim atau masjid/surau lagi afdhal beb... paling teruk sekalipun dermalah ke Pusat Zakat/Baitulmal... selebihnya urusan Allah kerana DIA lebih mengetahui....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads