Rabu, 28 September 2011

12 di subang jaya - Google Blog Search

12 di subang jaya - Google Blog Search


Letupan di pusat beli-belah <b>di Subang Jaya</b>, empat cedera

Posted: 27 Sep 2011 10:10 PM PDT

[unable to retrieve full-text content]http://www.bharian.com.my/articles/Letupandipusatbeli-belahdiSubangJaya_empatcedera/pix_gal0 KUALA LUMPUR: Satu letupan kuat di pusat beli-belah Empire Shopping Gallery, dekat Subang Jaya, awal pagi tadi menyebabkan empat ...

Empat Cedera Letupan Kompleks Membeli Belah <b>Di Subang</b> <b>...</b>

Posted: 27 Sep 2011 07:31 PM PDT

Wednesday, 28 September 2011 | Ruangan: Berita

SUBANG JAYA 28 SEPTEMBER : Empat orang dipercayai cedera dan lebih 300 berjaya diselamatkan dalam kejadian letupan akibat dipercayai akibat saluran gas yang telah memusnahkan sebahagian tingkat bawah bangunan itu awal pagi ini.

Letupan yang berlaku di Empire Shopping Gallery pada 3.45 pagi itu turut mengegarkan sekitar Subang Jaya.

Yang cedera, termasuk seorang pengawal keselamatan Nepal dan tempatan, yang mengalami luka yang disebabkan oleh kaca jatuh berkecai, telah dihantar ke hospital untuk rawatan.

Ketua Bomba dan Penyelamat  Jabatan Bomba Subang Jaya ,Mohd Khairi Daud berkata bomba dari Subang Jaya telah dibantu oleh rakan-rakan mereka dari PJ dan kawasan sekitarnya dalam memindahkan tetamu hotel.

Letupan telah memusnahkan dan memecah melalui lantai konkrit di tingkat bawah yang paling rendah. Ia juga menyebabkan kerosakan kepada blok pejabat dan apartment studio sebelah.

Bomba kini memeriksa struktur bangunan untuk memastikan keselamatan.

Gambar : The Star Online

Gambar : The Malaysian Insider

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads