Selasa, 7 Februari 2012

12 di cheras - Google Blog Search

12 di cheras - Google Blog Search


tentang sidagu belah: kenduri <b>di cheras</b> bersama keluarga !

Posted: 22 Jan 2012 05:07 AM PST

saya ingin melaporkan aktiviti pada hari minggu ini, hehe. macam biasalah kan, setiap minggu mesti ada kenduri kendara nie. aku just follow myparents pergi kenduri and kenal saudara mara sekeliling, walaupun aku kenal semua, tapi aku kadang-kadang hampeh sikit. ingat sekejap je. cukul 5minit kemudian lupa da semuanya. hahaha, dasyat tak dasyat lah aku nie kan. sebab aku tak suka ingat benda yang boleh aku pening ingatkannya. haha, "alasan tak boleh nak blah" hahahah
kemain cerpen kurang senang dari aku, kononnya bebel santai lah weh, haha ! terima kasih sudi membaca bebel santai aku. haha, awal tak awallah kan, bagun pun dikejudkan oleh kakak aku, suruh siap-siap nak pergi kenduri dekat cheras, area dewan tentara kot. aku pon tak tahu, tu la aku "cepat lupe" hahaha. tapi jalan ke sana tak lupe. sebab aku fokus duduk depan then tengokkan jalan untuk kakak aku, serta menjadi GPS yang sangat berguna sedikit. sampai tersesat sebab aku juga. free bebel dari mak and abah aku. terbaik weh ! haha
tema ikut suke perut, aku kuar bilik, tengok-tengok kakak aku warna pink, aku pun pink. wow ! sehati sejiwa kononnya, haha, memang lah sejiwa dan sedarah. adik beradek pulak kan kan. apalah korang nie. tapi kenduri kahwin tu kiteorang tak tahu warna ape pun. tapi sampai-sampai situ WALAWEH, memang kami ikut tema kot. haha, PURPLE+PINK. nice gile. layan sahaja. hehe !
selesai makan, terus pulang ke rumah tercinta. iaitu pekan kapar. haha. sudah sampai rumah memang tak tahu nak buat ape lah kan, masuk bilik duduk depan leptop terus ONLINE, haha ! then bosan, tidur ler. ape lagi kan. time untuk naikkan beratkan badan sendiri.


sedikit gambar yang sempat aku snap ! snap ala-ala ikut perut aku jerlah kan. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads