Selasa, 7 Februari 2012

12 di hulu selangor - Google Blog Search

12 di hulu selangor - Google Blog Search


Program Dato&#39; Seri Anwar Ibrahim <b>di Hulu Selangor</b> dan Tanjung <b>...</b>

Posted: 30 Nov 2011 09:03 PM PST

[unable to retrieve full-text content]DEMI RAKYAT. 2 Disember 2011 (Jumaat). Program 1) Hulu Selangor. 9.00 – 12.00 malam – Ceramah Perdana – Malaysia Tanpa UMNO. Lokasi: Dewan Dato' Hamid, Batang Kali, Hulu Selangor. Penceramah: 1. YB Dato' ...

Isu Politik Semasa: Urut Di Melaka Maut <b>Di Hulu Selangor</b>

Posted: 20 Nov 2011 04:47 PM PST

21/11/2011-Isnin : Dua dari enam wanita tukang urut yang bekerja di Thai Lady Spa, Batu Berendam, Melaka maut dalam kemalangan maut di Hulu Selangor. Takziah diucapkan buat keluarga mangsa dan tahniah diucapkan kepada majikan mereka yang dikhabarkan telah tidak membayar gaji pekerja tersebut sehingga mereka mengambil keputusan untuk pulang ke kampung halaman di Thailand dan menukar kerjaya sebagai petani hidro bersesuaian dengan kebanjiran air yang melimpah ruah di Thailand.

Wow ! Melaka ada rumah urut juga, ini adalah berita yang menggembirakan buat penggemar urutan refsexology kebangsaan. Nampaknya marathon urut kebangsaan sudah menular ke seluruh negara dan yang menikmatan fantasi penggemarnya ialah pengurut import yang pasti urutannya lebih sedap dan nikmat.

Urutlah demi kesihatan zahir dan batin. Jom urut..!

Gangguan Bekalan Air <b>Di</b> Wilayah <b>Hulu Selangor</b>

Posted: 18 Jan 2012 12:51 AM PST

KUALA LUMPUR – Beberapa kawasan di Wilayah Hulu Selangor dan Petaling akan mengalami gangguan bekalan air sementara bermula 31 Januari ini hingga 3 Februari depan.

Pengarah Eksekutif, Bahagian Hal Ehwal Korporat Syarikat Bekalan Air Selangor Sdn. Bhd. (Syabas), Abdul Halem Mat Som berkata, gangguan itu berpunca daripada kerja-kerja pengalihan paip air.

"Gangguan di Kawasan Industri (Rawang Intergrated); Sungai Dua; Batu 19 ¼; Taman Pelangi; Kawasan Taman Velox; Sungai Bakau; Kawasan Country Homes Fasa 1 hingga 5; Desa Mas; Saujana Rawang; Kota Emerald East; dan Kota Emerald West dijangka berlaku pada 31 Januari bermula 6 petang hingga 6 pagi keesokan hari, 1 Februari 2012.

"Manakala gangguan bekalan air dijangka berlaku Kampung Melayu Subang; Pekan Subang; Taman Subang Baru; Taman Setia Warisan dan Kampung Baru Subang pada 2 Februari pada pukul 9 malam hingga 4 pagi keesokan hari, 3 Februari 2012," katanya melalui satu kenyataan media hari ini.

Abdul Halem berkata, para pengguna dinasihatkan menyimpan bekalan air secukupnya serta menggunakan air secara berhemah sepanjang tempoh gangguan tersebut.

Menurutnya, sebarang pertanyaan lanjut diminta menghubungi Pusat Perkhidmatan Pelanggan (PUSPEL) menerusi talian bebas tol 1-800-88-5252 atau SMS dengan menaip PUSPEL<jarak><aduan/pertanyaan>, dan hantar ke 39222.

"Informasi ini juga boleh diperolehi dari laman web SYABAS di www.syabas.com.my; www.twitter.com/puspel dan Facebook dengan menaip 'puspel' atau 'puspel syabas," katanya lagi. – mynewshub.my

Berita Berkaitan:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads