Ahad, 11 Mac 2012

12 di paya jaras - Google Blog Search

12 di paya jaras - Google Blog Search


Charity Event at Rumah Kasih Harmoni, <b>Paya Jaras</b> | PREMIUM <b>...</b>

Posted: 09 Jan 2012 03:05 PM PST

Alhamdulillah, selesai sudah giliran kumpulan Hanis dan rakan-rakan seperjuangan untuk cuba meringankan sedikit sebanyak beban rumah-rumah anak yatim, kali ini di Rumah Kasih Harmoni, Paya Jaras, Sg. Buloh.
Program ini diikuti lebih kurang seramai 30 orang dari wakil-wakil kumpulan dan dimulakan dengan bfast bersama-sama di Q Bistro, Mutiara Damansara.










Tiba di Rumah Kasih Harmoni disambut oleh 40 orang budak-budak lingkungan umur dari 3 tahun -11 tahun. Terus bagi salam kat kitorang semua. Tersentuh hati bila tengok anak-anak kecil tiada ibu bapa, dan menetap di rumah ni... 


Kebanyakkan budak-budak ni semua bukan berasal di KL-Selangor. Mereka berasal dari semenanjung Malaysia dari Utara hingga ke Selatan.  Ada yang kematian ibu bapa, dan ada juga anak pada ibu tunggal..dan parents sendiri tak mampu menyara anaknya lalu hantar kat rumah ni.














Sumbangan berbentuk wang ringgit yang telah berjaya dikumpulkan daripada usahawan-usahawan in our group. Tq all of you who took part in this charity event. 
Thank you atas kerjasama semua.


After that session makan-makan sponsored sekali. Memang seronok tengok mereka happy sangat-sangat dapat makan KFC, yelah bukan selalu dapat merasa. :)
























Together Everyone Achieve More
Kepada sesiapa yang berminat, boleh hubungi Pengetua Rumah Kasih Harmoni untuk menghulurkan bantuan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads