Jumaat, 1 Jun 2012

12 di padang jawa - Google Blog Search

12 di padang jawa - Google Blog Search


BOLING ANTARA KAMPUNG - <b>PADANG JAWA</b> PETALING

Posted: 30 May 2012 11:43 PM PDT




Kejohanan untuk merebut Piala Pegawai daerah Petaling serta dianjurkan oleh Pentadbiran Daerah Petaling ini telah menemukan sebanyak 29 buah Kampung yang terdapat di daerah Petaling. Skuad Pdang Jawa Petaling telah diwakili oleh AJK Sdr Abu Shah, Sdr Zamanhuri, Sdr Mahfuz dan Sdr Zahid dan Tn Hj Aziz selaku Pengurus Pasukan.

Johan pertandingan ialah Pasukan dari Kg Budiman Meru, Naib Johan dari Kampung Puchong. Namun kemenangan mereka tidaklah begitu bermakna kerana sebahagian besarnya oleh mereka di wakili oleh Para Pemain Professional Boling yang hadir lengkap dengan peralatan sendiri seperti pembalut tangan dan Bola, manakala Skuad kami adalah tulen dari AJK JKKK.

Piala Kemenangan telah disampaikan oleh Tuan Pegawai Daerah sendiri iaitu Dato Zulkifli serta di iringi oleh Timbalan Pegawai Daerah serta Pegawai Pegawai Jabatan serta To; Penghulu. Program yang bermula jam 08.00 pagi dan diakhiri jam 1.00 tengahari. Terima Kasih buat Pengurusan Pejabat Daerah Petaling yang telah berjaya menganjurkan kejohanan ini dengan jayanya dan diharap kejohanan ini telah berjaya mencapai matlamatnya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads