Sabtu, 30 Jun 2012

12 di salak tinggi - Google Blog Search

12 di salak tinggi - Google Blog Search


Bandar Baru <b>Salak Tinggi</b> • View topic - Nilai semasa rumah <b>di</b> <b>...</b>

Posted: 25 Feb 2012 12:00 AM PST

marjisaim wrote:
rumours bertiup kencang MAS will declared as bankrupcy so that all old agreement and contract will terminated automatically..
.....ehh .. ini akan berlaku lagi hari ini dlm sejarah ke ... macam PERWAJA tu ... adad juag yg jadi kaya.... dah out of topis ni..

Saya puan ada satu rumah di Tmn Mawar ... masih belum ada pembeli walaupun dan beberapa orag melihat nya ,

Saya ada sahabat nak beli rumah area sepang. Tolong bagi no kontek mana2 rumah yang untuk dijual.
0136648623

Mencari Rumah sewa <b>di Salak Tinggi</b> - SalakTinggi.Com

Posted: 05 Mar 2012 08:13 AM PST

Salam,

Saya jana, 24 tahun, dan sedang mencari sebuah rumah/apartment untuk disewa di kawasan Salak Tinggi mahupun yang berdekatan.
Saya bekerja di Cyberjaya dan sering ke Putrajaya. Sesiapa yang mempunyai maklumat mengenai rumah sewa di kwasan ini, harap dapat hubungi saya. :cry:
Thanks! 0129272951

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads