Sabtu, 15 September 2012

12 di bukit lanjan - Google Blog Search

12 di bukit lanjan - Google Blog Search


Memories Last Forever: Sk <b>Bukit Lanjan</b>

Posted: 09 Sep 2012 10:44 AM PDT

Heyyy, Assalamualaikum. Semua sihat ? Aku ? Hmm, rasa macam nak demam je :'/ tapi hati aku nih sangat sangat sangat la happy :') Heee, mengapa ? sebabb aku dapat jumpa dengan budak budak yang sangat awesome di Sk Bukit Lanjan.

Macam mana boleh jumpa ? Kayy cerita dia macam ni. Sekolah ku ada program Khidmat Masyarakat jadi Guru Muda di Sk Bukit Lanjan mengajar murid-murid UPSR yang lemah math. Jadi aku pun terlibat dalam program nih.

Cikgu kata mereka nih malu and sangat sensitive. Tapii bila aku sampai sana dah kenal kenal dengan dorang heh sensitive kebendanya. Siap cerita hantu lagi dengan aku. Sampai ada yang main kirim salam lagi xD Ada budak tuh kirim salam then Azim dengar then Azim kata "Hmm, untung lah" hahaha jealous ehh ?

nampak budak sebelah nazrul tuh ? dia lah yang kirim salam tuh. Nasib kau comel dik >_<'
Secara kesimpulannya, mereka sangat awesome. Btw, siapa kata orang asli nih noob dan sebagainya, hey mereka lagi advance daripada kalian kay. Tarian Oppa Gangnam Style pun mereka tahu kay :P
Macam biasa setiap post haruslah ada gambar ^_^' Hee sat
Bersama Adlin ! Heh tudung kene air-cond :3
 Peaceee ^_^ lepas makan brrbb Alhamdulillah
 AMALINA ! Budak mata besar plus sangatlah comel


 Nampak betapa cerianya ?



nazrul and zaidi. 'adik gangnam style'
 Azim dengan wan tak silap. then next day dia tukar adik angkat. teruk betul :P
Nik bersama adik angkatnya




Muka aku :3 tengah menahan sakit kene panjat atas tuh

 Lol jatuh xD bergaya en aku jatuh xP




 It's time to go back home :'/
Adlin my wifeee, my hubby semuanya lah :)
Srs gonna miss them :') dah takde cerita hantu dah daripada adik angkat Farah lepas ni :')

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads