Selasa, 6 November 2012

12 di cheras - Google Blog Search

12 di cheras - Google Blog Search


King Of Goblok: Skandal IC kepada PATI Burma <b>di</b> stadium <b>Cheras</b>?

Posted: 06 Nov 2012 03:43 AM PST

Benarkah pendatang asing Burma di beri IC dalam projek memberi kerakyatan dan IC di Stadium KLFA Cheras? Berselindung di sebalik status pelarian United Nations High Commissioner for Refugees (UNHCR) ? Jangan korang tanya bagaimana gua tau skandal projek MEMBURMAKAN negara kita,Tapi tanya kenapa semua ni berlaku dan mengapa pemimpin PR tak peduli isue nih?


Himpunan Burma Burma pendatang haram yang di beri kad UNHCR kemudian hari ini mereka bergembira menerima IC !!! ini lah dia tujuan mereka datang berbondong bondong...

Bolehka gua percaya skandal ni tidak mempunyai kaitan dengan PRU13 yang akan datang?Sepanjang gua berada di sana,dan menemuramah Burma2 ini,soalan gua berkisar kepada apa yang sedang mereka tunggu.. jawapan mereka adalah sedang menunggu proses pendaftaran IC !! what the fuck !!! dalam hati gua rasa marah bila mengetahui projek kementerian BN nih..

So rakaman sulit video selama 10 minit adegan gua temuramah dan di halau apabila cubaan masuk ke dalam stadium ada dalam simpanan gua. Muka muka petualang Melayu yang menjadi pencacai regim BN tersimpan rapi dalam simpanan gua untuk backup gua sekiranya terjadi apa apa pada gua..


Isu ini gua dah tahu 1 hb lagi.. operasi ini melibatkan hampir 10 ribu PATI,sebab itulah proses ini memakan masa selama seminggu!!!



Burma akan mengundi~ Tahniah


Rakaman sulit penduduk Langkawi akan masalah Burma yang ramai di Langkawi,Kerajaan BN layan Burma upama anak emas.


Nak tahu lebih lagi pasal Burma ni dari mana : 

episod pertama [sini]

episod ke 2 di edisi aduan rakyat [sini ]

episod ke 3 di edisi bukti [SINI]

Bersambung ke episod 4 di [SINI]

p/s :

Wah.. best.. gua nampak kelibat ketua bahagian umno der!!siapa dia? biarlah jadi rahsia gua!!

Korang tahu tak ini siri jelajah 1st edisi du KL.. ni untuk PATI Burma di KL dan Selangor.Next di Negeri mana? jeng jeng jeng!! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads