Ahad, 11 November 2012

12 di sekinchan - Google Blog Search

12 di sekinchan - Google Blog Search


SAYA PENGEDAR SHAKLEE <b>DI</b> KLANG / <b>SEKINCHAN</b> SELANGOR

Posted: 24 Oct 2012 04:57 AM PDT

YES..! saya adalah pengedar SAH shaklee di KLANG / SEKINCHAN.. ( tapi xterhad sampai cini.. sebab hampir 90% customer saya adalah dari alam maya, n of cox la dari merata negeri.. negara lain pon ade tau... yang mana penghantaran barang-barang tersebut adalah melalui poslaju/gdex ke seluruh malaysia / luar negara...)
Blog inilah tempat saya berkongsi ilmu tentang kesihatan, pemakanan dan kecantikan.Bagi pengunjung setia Fair, terima kasih ye.. (^_ ~) silelah menjengah selalu..moga apa yang saya kongsikan disini bermanfaat untuk kita semua. dan of course, bagi anda yang ingin bertanya, berkenalan (mcm agen cari jodoh plak hihi), nk order, jgn malu2 ok, contact je.. atau pun nak torai-torai berbisnes a.k.a mencari side income.. dengan syarat.. bersungguh-sungguh ye.. :) sebab ini adalah duit awak.. tapi saya nak jugak awak rasa puas hati ngan apa yang kite buat bersama.. sebab tu bersungguh-sungguh itu penting..!!!
Anda boleh emel/ sms saya utk membuat pesanan. 
SETIAP BULAN ada SALE / PROMOSI BERLAINAN tau.. nak tahu ape sale / promosi yang sedang berlangsung dengan HOTnye??? cepat2 PM me ye... (^_~) oh yee.. selalu nye saya akan pos barang ni semua kol 12pm cox itu lah waktu rehat ku.. n kat PEJABAT POST BANDAR BOTANIC.. KEPADA SESIAPA JUA yang nak COD area berdekatan BOLEH J.. no problemm!! tapi make sure inform awal n lau boleh tunggu xp.. hehehhe.. TAKUT XD STOK.. SUSAHH TAUU..
yang nak COD area SEKINCHAN & YANG BERDEKATAN.. pon gi tu juga tau... GTAU AWAL.. cox my sweet home kat sekinchan.. selalu la jugak balik kampungg.. heheheh...
Apa yang anda perlu tahu,selagi anda membeli dari saya. InsyaAllah saya akan berikan panduan cara makan dan konsultasi percuma berterusan... saya sangat berpuas if u ol berpuas hati.. so.. same2 win2 la.. nak call / sms.. sila jgn jangan segan silu.. wink2.. (^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads