ads

Isnin, 10 Disember 2012

12 di tanjung karang - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

12 di tanjung karang - Google Blog Search


Hadirmu Satu Kurnia...: <b>Tanjung Karang</b>- Kawan Kahwin

Posted: 14 Nov 2012 12:07 AM PST

Ahad baru2 ni sebelum cuti Deepavali kita sekeluarga menghadiri majlis perkahwinan kawan umi di Tanjung Karang. Dah lama umi tak hala kesana...dulu selalu lah sbb kerja di sana sekolah di sana eheheheh...so dikesempatan yg ada umi ajak abah pergi hadir ke majlis perkahwinan kawan umi tu. Tapi x sempat snap pun gbr kawan umi bersanding ...maklumlah bz hehehe ntah apa yg bz ku pun x tau...so sblm balik menikmati keindahan sawah padi yg hampir nak masak dah.
Si kecik sorg ni sangat susah nak bergambar...mahal benor kekdahnya kalau amik gbr dia. Panggil lah 10x pun hehehe

Kakak plak mmg suka bergambar pantangggg


3 beranak...nak amik gbr berempat ssh skit...takkan nak panggil org2 kat situ semata nak bergambar hahaha...hilang akal apa...org sibuk nak g makan2 ko sibuk nak panggil suh amikkan gbr

Ni umi dan anak2 kesayangan...umi dah gumuks weyyyy uuuwaaaa...nak turunkan sangap...nak naikkan sekelip mata je

Kemain kakak ty padi tu apa

Dalam perjalanan balik, kami singgah di Cendol Borhan...sedapppp laksa dia pun walaaahhhh
Dulu beliau penerima asnaf zakat tau..now bisnesman u

Last skali gbr kakak. Balik tu penatnya singgah plak umah MIL jengah dia....balik dr shah alam plak singgah lagi TESCO phewww penat makkk

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved