Isnin, 21 Januari 2013

12 di dengkil - Google Blog Search

12 di dengkil - Google Blog Search


PENGEDAR SAH SHAKLEE <b>DI DENGKIL</b> BANTING SEPANG KLIA <b>...</b>

Posted: 02 Jan 2013 04:00 PM PST

Sebenarnya saya suka nak berkongsi dengan anda tentang rangkaian vitamin yang saya sedang makan sekarang sebab saya hamil. First trimester ni sangat penting kerana bayi di dalam kandungan sedang develop dengan sangat pantas. Jadi, selain nutrisi untuk bayi, ibu juga perlu menitikberatkan pengambilan vitamin. Jadi, mengapa nutrisi sangat penting untuk ibu hamil? 
  • Penting untuk kesihatan ibu - berupaya mengandung dengan sihat sehingga waktu kelahiran.
  • Agar perkembangan bayi sihat.
  • Untuk memastikan kelahiran bayi tanpa komplikasi.
  • Supaya proses pemulihan cepat semasa dalam berpantang.

Berat badan ibu akan bertambah seiring dengan tumbesaran bayi dalam kandungan. Jadi, memang kena ambil vitamin, jika tidak banyak komplikasi di kemudian hari.
Dan ini dia, Shaklee menawarkan rangkaian vitamin untuk ibu-ibu hamil, rangkaian vitamin ini boleh diambil sejak dari trimester pertama lagi, kecuali Omega ambil semasa minggu ke-18. Omega sangat penting untuk perkembangan otak bayi. Dan yang PALING BEST ialah set ini boleh dimakan semasa dalam berpantang, menyusu, malah ada pendapat Dr mengatakan yang wanita harus mengambil kesemua vitamin-vitamin ini demi kesihatan diri dalam jangka masa panjang. 
Rangkaian vitamin-vitamin di atas boleh consume up to 3-4 bulan. Sangat jimat kan! Harganya juga sangat berbaloi! Jika anda seorang ibu hamil dan masih ragu-ragu untuk mengambil vitamin, usah risau dan ragu dengan produk-produk Shaklee kerana ianya sentiasa selamat, berkesan dan mesra alam. Saya akan sambung di entri lain perbezaan yang saya rasai semasa hamilkan Irfan TANPA Shaklee dan hamil yang sekarang ni dengan Shaklee. Memang banyaaaakk perbezaannya dan saya sangat berpuas hati dengan Shaklee! (^_^)
Jika berminat untuk mendapatkan rangkain vitamin untuk ibu hamil seperti di atas, boleh hubungi saya, jangan risau saya akan berikan cara makan, TIPS EXCLUSIVE beserta konsultasi percuma berterusan hanya untuk anda ~ My Lovely Customer.. :-)

Puan Lia [UmmiIrfan]
Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile:             012-2541296      Emel: rafaliah@yahoo.co.uk
Fanpage: UmmiIrfan Online Shoppe


*Click here to order.
**COD disekitar Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Nilai, Banting, Putrajaya.


>> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini <<

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads