Isnin, 21 Januari 2013

12 di puchong - Google Blog Search

12 di puchong - Google Blog Search


Menggapai Bintang...: Berurut <b>di Puchong</b>

Posted: 05 Jan 2013 09:52 PM PST

Assalamualaikum..

Kami baru balik berurut pagi td.. Berurut dgn ibu mariam di punchong.. Diperkenalkan oleh kawan hubby.. Kawan hubby ni dah 3 bulan berubat dgn ibu mariam.

Pagi td, bersama2 ngan kawan hubby dan suaminye kami berjanji berjumpa di shell dan bergerak ke rumah ibu mariam bersama-sama. Ibu mariam ni orang indonesia..

Hasil drpd urutan, rahim saya letaknya di kiri.. Perut juga byk lemak.. Huhu... Pangkal rahim (saluran luar kata ibu mariam) sempit.. Kilang telur dan rahim juga kecil.. Menurut ibu mariam, bila kilang telur kecil, maka rahim akan turut mengecil.. Ok.. Itu yg sy faham la.. Harap2 sy x tersalah tafsir apa maksud beliau sbb ade juga perkataan yg sy x berapa faham..

Saya diberi 3 jenis ubat berbentuk butir yg halus. Rasanya utk kempiskan perut,  membesarkan saluran dan membesarkan telur dan rahim.. Itu kalau x silap laaa.. Hehe.. Air pula ada 2 jenis. Air halia dan air kunyit.. Bila dah makan n minum ubat ibu mariam ni jgn dicampur dgn ubatan lain yer..

Malam esok dan malam lusa kami akan pergi lagi.. InsyaAllah kami akan fokus dgn ibu mariam ni. Semoga serasi dgn kami..

Makanan yg sy kene elak ialah ikan bilis.. Yg ini kata ibu mariam, utk elakkan rahim drpd kering.. Yg lain sy kene elak ialah taugeh, buah ciku, ikan pari, air gas dan ais.. tp setiap org x sama.. Masalah setiap org pun x sama kan..

Ibu mariam menggalakkan sy makan buah betik.. Katanya utk mengembangkan rahim..

Sekian saja laporan saya utk hari ini.. Sekian..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads