Khamis, 10 Januari 2013

12 di subang jaya - Google Blog Search

12 di subang jaya - Google Blog Search


Lombong Emas Purba Di Jumpai <b>Di Subang Jaya</b> - AAKJ.COM

Posted: 08 Jan 2013 08:00 PM PST


Rakyat Selangor d perbodohkan lagi dan lagi..kena boddo kata Ustak Mek Dee..kena tipu hidup-hidup..kena kencing..piang !!

Beberapa hari yang lalu aakj ada dedahkan kejadian tanah runtuh d Subang Jaya, klik d SINI

Ketika kejadian banjir lumpur akibat ledakan air yang melimpah maka 7 buah kenderaan hancur..jalan utama d tutup beberapa hari untuk kerja baikpulih dan ini semua kerana satu je..tamak haloba puok kera ni nak kaut harta rakyat Selangor !

Bukit Cermin yang terletak d Putraheights ni dulunya tempat riadah semulajadi..bukit yang menghijau dan tak pernah d usik semasa BN memerintah Selangor malah menjadi 'kampung' kepada binatang yang jinak seperti monyet dan kera yang sentiasa menjadikan bukit ini d kunjungi pleh penduduk setempat maupun dari luar..

Apa yang hangat d perkatakan sekarang oleh penduduk Putra Heights sekarang adalah..apakah MPSJ sudah d beli ? Apakah wakil rakyat pakatan haram berpakat dengan pemaju dan juga MPSJ dalam usaha menggondolkan bukit tersebut sebaik saja mereka menang PRU12 ?

Apakah kerana harga tanah d kawasan ini antara yang tertinggi d Selangor ? maklumlah berhadapan dengan tanah bukit ini..satu perumahan elit yang amat mahal harganya..dengar2 harga murah Semi-D RM 1.3 juta.

Cuba lihat foto yang d atas sekali..bangunan tinggi mula d bina..!! apartment rumah murah atau yang harga sederhana atau yang harga mewah ?

Kenapa begitu berani d bina d lereng bukit ?
Dulu d situ terletak rumah berhala Hindu dan akhirnya rumah berhala Hindu tersebut d pindahkan ke tempat yang lebih baik..malah d atas tapak tanah "rumah ibadat" atau tapak surau ? (aakj akan letak foto kuil tersebut)

Aakj harap UMNO BN atau bekas Ahli Majlis MPSJ d zaman BN dulu tampil untuk jelaskan kiranya mereka tidak terlibat dalam projek yang seolah-olah tergesa-gesa buat ni..kalau terbukti yang UMNO BN tidak terlibat maka siapa yang luluskan segera projek ini ?

Kawasan yang d landa petaka adalah kawasan laluan kabel letrik bervoltan tinggi dan juga laluan paip gas bawah tanah..

Mampukah stuktur tanah d halang dengan tutupan 'gebar' plastik ? teknologi siapa tu ? Bangla ke Indon hahahaha tuiHHH !!

Mohon SPRM siasat segera..UMNO BN d kawasan ini wajar bertindak..kita Juara Rakyat !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads