Jumaat, 1 Februari 2013

12 di ulu yam - Google Blog Search

12 di ulu yam - Google Blog Search


Aisyah Humaira&#39;: Eratkan Cinta <b>di Ulu Yam</b>, Selangor

Posted: 22 Dec 2012 05:44 PM PST

Kami dating ! Bestnya berdating. Dating dengan siapa? Dengan kekasih hati la kan? Kami membasahka diri di sungai Nur Laman Bestari, Ulu Yam, Selangor pada lebih sebulan yang lepas. Pengalaman indah bersama suami tatkala ini sangat tidak boleh dilupakan. Rindu. Memang rindu. Malah teramat rindu. Tapi hati menuntut supaya kuat dan terus bermujahadah menuntut ilmu. Begitu juga Encik Sayang Niera ni. Exam kami pun dah nak dekat. 29/12/12 suami final exam [Kuliah Syariah] manakala 4/1/13 Niera pula menyusul [Kuliah Akidah] Semoga Allah mudahkan urusan kami. :D

 Aku sayang kamu

"Seseorang tidak akan memiliki kebaikan, meraih kemenangan, merasakan kenikmatan dan kesenangan hakiki kecuali mengesakan cintanya kepada Allah SWT semata, dan Allah lebih dicintainya daripada yang lainnya" ( Ibnu Qayyim al-Jauziah)

 Aku sedar aku tak sempurna tetapi kau menyempurnakan aku dengan cintamu.
 Dicintai dan disayangi kamu adalah anugerah terindah yang tuhan berikan padaku. Alhamdulillah.
 Bila Tuhan masih memberiku kesempatan untuk hidup lebih lama, aku hanya ingin lalui itu denganmu sayang.
 Memilikimu adalah hal yang terindah dalam hidupku.
Cinta Itu adalah anugerah terindah dari Allah, Aku bersujud dan berdoa padaNYA, dan akhirnya kutemukan Anugerah terindah itu iaitu kamu.
#Sungguh, aku mencintaimu. 

~ Truly Love ~: Berendam <b>di Ulu Yam</b>

Posted: 20 Jan 2013 04:37 AM PST

Aktiviti tak dirancang hari ni... Cuaca yg cerah dan tak de aktiviti lain.... En somi terus mengajak melakukan aktiviti yg tergendala dulu... Bermandi manda di Ulu Yam...

Alhamdulillah... Perjalanan yg lancar...cuma sesak sikit di Batu Caves sebab penganut agama Hindu merayakan Thaipusam...

Sesampai je...msih belum ramai sgt org kt sana... Terus mencari port yg santai sebab nak rendam Faiqah... Lepas je kenakan Faiqah ke air yg sejuk.... Dia menangis sbb sejuk... Hehe.... Namun...lpas lama sikit...bru dia ok...

Tapi sekejap je berendam dia dah menggigil...berpeluk je dgn abi... Smpai la ke sudah... Itu je lah... Faiqah kesejukan... Dalam sejam kot brendam... Naik kedarat... Masa aku tggu en.somi tukar baju...faiqah boleh tertido... Haha...sejuk sgt la tu...

Lepas salin baju dia...dia kembali ok dan bercakap kembali... Lau tak...msa sjuk diam seribu bahasa... Alhamdulilah...rasa seronok sebab dh lama betul tak mandi air sungai... Biasa lah... Aku anak kampung... Pasti rindukan suasana sebegitu....

Dalam jam 2 ptg kami balik...elok siap je salin baju sume...hujan dh renyai2... Lepas la gian nak mandi air terjun kan... Alhamdulillah... Bila pula nak mandi lagi aku sndiri tak pasti...


Terima kasih sebab baca coretan MyFirdz. Jika tak dak idea nak komen tekan like atau share pun ok... (>_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads