Ahad, 31 Mac 2013

12 di puchong - Google Blog Search

12 di puchong - Google Blog Search


ROJAK SOMTAM: homestay <b>di puchong</b>

Posted: 11 Mar 2013 04:51 AM PDT



Assalamualaikum semua… pe kabo?? Harap ada la orang nak baca blog aku ni ea.. hehehe
Ok la, untuk entri kali ini aku nak cerita tentang homestay. Kenapa homestay pulak ea????  Sebenarnya kalau korang pergi berjalan-jalan, makan kenduri, atau mahu ke mana-mana destinasi bersama family dalam 2,3 hari better korang sewa saja homestay sebab dari segi kos memang sangat-sangat jimat. Kebiasaanya kt homestay, macam2 kemudahan asas disediakan seperti  katil, tv, kerusi, meja makan dan lain-lain. Kenapa sewa homestay bkn hotel??? Senang ja jawapan tu. Sebab homestay korang leh sewa satu rumah bkn bilik ( ada jgk yang pakej bilik). So, kalau korang jalan-jalan satu family or satu kampong kan ke jimat tu.
Ok la, kt sini aku nak tunjukkan satu homestay yang sangat… sangat.. sangat.. x45 murah!!! Homestay yang aku maksudkan iallah Homestay Permai Villa Ayan,Puchong Permai. Bile dah nama puchong permai, mestilah ada kt kawsan punching Selangor. Sekarang homestay ni masih dalam promosi lagi hanya RM75.00 untuk Ahad – Khamis. Jika Cuti Sekolah 22-30 Mac 2013 = RM125.00.Untuk maklumat lanjut, korang leh terus contact azean 012-6773996
Kat sini ada beberapa gambar untuk Homestay Permai Villa Ayan,Puchong Permai.



Pembukaan Pra Perasmian Homestay Permai Villa Ayan,Puchong Permai.. Di buka untuk tempahan.. Kemasukan bermula 18 Mac 2013.insyaAllah... Harga Promosi ; Ahad - Khamis = RM75.00. Cuti Sekolah 22-30 Mac 2013 = RM125.00. jika berminat,call Yan..012-6773996
P/S : harga tertakluk pada perubahan semasa… boleh Tanya tuan badan.
Bile dah ada homestay, boleh la berjalan dengan selesa. Selamat berjalan!!!!!

Oh! Banjir Kilat <b>di Puchong</b> | Oh! Tidak

Posted: 18 Feb 2013 09:47 AM PST

Petang semalam (18 Februari 2013) lebih kurang jam 5:30 petang telah berlaku banjir kilat yang menenggelamkan beratus kenderaan di atas jalanraya juga yang berada di parking bawah Pasaraya IOI Mall yang juga turut ditenggelami air. Banjir kilat ini surut sejam kemudian. Apapun tiada sebarang insiden lain berlaku.

ohtidak-banjir-puchong-5

ohtidak-banjir-puchong-4

Lagi gambar..

ohtidak-banjir-puchong-3

ohtidak-banjir-puchong-2

ohtidak-banjir-puchong-1

3 lagi gambar yang baru diterima. Terima kasih Fadzly Mohamad:

ohtidak-banjir-puchong-8

ohtidak-banjir-puchong-7

ohtidak-banjir-puchong-6

ohtidak-banjir-puchong-12

ohtidak-banjir-puchong-11

ohtidak-banjir-puchong-10

ohtidak-banjir-puchong-9

Laporan Buletin Utama, TV3:

Bencana yang diturunkan Allah merupakan satu peringatan kepada kita semua agar beringat agar tidak terlalu rakus dalam pembangunan dan menjaga nilai sivik untuk tidak membuang sampah merata-rata yang akhirnya memberi impak kepada saluran pengairan itu sendiri. Ada juga yang menyatakan banjir kilat ini terjadi akibat pembangunan MRT yang sedang giat berlangsung memandangkan ini adalah pertama-kali banjir sebesar ini melanda Puchong di dalam sejarah.

+ Respon pembaca di Facebook Oh! Media.

OHTIDAK: SIMPATI KEPADA PEMILIK KERETA DAN HARTA-BENDA YANG MUSNAH.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads