Selasa, 19 Mac 2013

12 di sabak bernam - Google Blog Search

12 di sabak bernam - Google Blog Search


Ceramah Motivasi Belia <b>di Sabak Bernam</b> (Sesi Petang)

Posted: 24 Feb 2013 08:26 PM PST

24 Februari 2013, Sabak Bernam : Satu Program Ceramah Motivasi Belia telah diadakan bertempat di Dewan Sekolah Menengah Kebangsaan Ungku Aziz, Sabak Bernam. Program Ceramah ini diadakan bersempena dengan Majlis Penyampaian Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) khusus buat golongan belia. Program ini telah diselaraskan oleh Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Sabak Bernam.
Penceramah undangan bagi program ini adalah Sdr Syamsul Amri bin Hj Ismail, Presiden Pertubuhan Alumni Debat Malaysia (ADAM). Beliau menyampaikan ceramah "Menempa Kecemerlangan Masa Hadapan" di mana beliau berkongsi tips-tips untuk mencapai kecemerlangan di masa hadapan baik di dalam pembelajaran, kerjaya mahupun kehidupan di dunia dan di akhirat. 
Turut hadir sama ke program ini adalah Tuan Nazam Azahari bin Md Yasin, Timbalan Penyelaras DUN Sabak, Cik Nor Farhana Alham, Ketua Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Sabak Bernam, Yang Berusaha Sidang Amini, Pengerusi JKKP Parlimen Sabak Bernam dan Yang Berusaha Sidang Hidayat, Pengerusi JKKP Parit Sembilan Barat.
Berikutnya dikongsikan gambar-gambar yang telah sempat dirakamkan di sepanjang program tersebut dilangsungkan.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads