Rabu, 17 April 2013

12 di cheras - Google Blog Search

12 di cheras - Google Blog Search


Burger Bakar Abang Burn..Jajahan 13 <b>di Cheras</b> Perdana..sedap ke <b>...</b>

Posted: 15 Apr 2013 05:06 PM PDT


aku selalu tengok orang pergi makan Burger Bakar Abang Burn..hati tanya sedap ke?
dan sebagai pencinta makanan..haruslah rasa meraung raung nak pergi makan..
selalu tengok jajahan dia yang jauh jauh jer..tak sangka ada yang dekat dengan kami
maka berjejaklah ke jajahan 13 abang burn di Food Court Cheras Perdana untuk rasa..
sampai dalam pukul 5.30 petang camtu..kengkonon takut kena beratur panjang..
nasib baik masa sampai tu, keadaan masih terkawal, tak perlu beratur lama..
order di kaunter..tak sampai 5 minit, burger yang kiteorang minta ada depan mata
servis memang cekap..zap..zap..zap..dah terhidang atas meja..laju sungguh..
aku order burger daging dengan lelehan cheese..harga aku lupa sebab dah lapar..
daging memang besar..sampai kan tak tahu nak start dari mana..jakun sekejap
nak gigit kang..habislah kesopanan dan kesusilaan ambe hakhakhak..camne eh?
tengok meja sebelah..oo pakai tangan jer rupanyer..mula mula start dengan roti atas..
sambil sambil tu cuit daging dia yang tebal tu..lemak lagi berkrim..haiyoh..

habislah aku bulan ni..tiba tiba risau nak pergi check di KK nanti hukhukhuk..
tak pe lah..bertabahlah kalau berat naik mendadak dadak..nak rasa punyer pasal
bukan selalu pun kaannn..ni dah tahu rasa dia..tak de lah terbayang bayang..
boleh tido di tengah malam yang hening..tanpa jelmaan burger abang burn uhuks..

suami kedingku haruslah kambing..tak yah tanya kan..tapi dia tak nak cheese..
pun sama jugak..daging dia tebal..mahal sikit jer dari daging..asal aku pelupa ni?
encit papa kata ada bau skit tapi ok jer bukannyer sampai tak lalu makan..
masih sedap untuk dimakan..dia makan sorang sorang jer..tak de kongsi kongsi..
untuk abg long kami orderkan ayam..daging memang dia tak minat sangat..
masa dia dapat burger ni..camner ni ma..abg long tak tahu nak makan camner
makan satu satu la abg long..nak suruh gigit memang tak lepas mulut nanti..
itupun dia makan tak habis..nampak sangat burger itu besar..kalau biasa mesti habis
untuk sampingan tambahan lemak yang ingin diternak hari tu..order onion ring pulak
adeh deh..burger pun belum tentu habis..gatal mulut pergi order lagi..RM2 jer sepinggan
last last onion ring tu kiteorang suruh budak tu bungkuskan jer..tak mampo dah rasanyer
kalau orang tanya aku..sedap ke tidak? aku rasa biasa jer..nak kata sedap sangattt tu tak la

tapi boleh lah..daging dia memang tebal..tak dinafikan..korang boleh kenyang..
kalau aku makan 1 burger biasa tepi jalan tu..macam ala ala tak cukup..'ala' eh haha..
ya Allah nafsuuuu gajah..tapi yang ni..aku cukup makan roti atas dan daging jer..
yang roti bawah tu..aku tak boleh nak menelannyer lagi..perut sangat ketat okeh..
 kalau korang nak rasa Burger Bakar Abang Burn ni..sila pilih lokasi kat SINI
 
ada sesaper dah pernah makan burger bakar abg burn ni..korang rasa?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads