Selasa, 23 April 2013

12 di dengkil - Google Blog Search

12 di dengkil - Google Blog Search


PENGEDAR SAH SHAKLEE <b>DI DENGKIL</b> BANTING SEPANG KLIA <b>...</b>

Posted: 16 Apr 2013 05:00 PM PDT

Wahh..rasanya lama betul tak sharing testimoni mereka yang dah kurus-murus ni kan.. So, harini saya nak share satu testimoni daripada Pn Aishah Rahim yang dipetik dari grup tertutup exclusive kami di facebook. Beliau berjaya menurunkan berat badan dari 94kg ke 85kg dalam masa lebih kurang 5 bulan! Niat beliau hanya satu iaitu untuk memudahkan beliau beribadah. Yes, bila niat kerana ALLAH, maka segalanya dipermudahkan, malah apa yang kita inginkan akan tercapai.. Jom baca testimoni beliau..
 Semuanya lengkap kerana KONSEP ASAS PENGURUSAN BERAT BADAN ialah kita perlukan Protin, Fiber dan Pemecah Lemak (Pengemulsi Lemak). Haa.. ingat nak menyusukan anak je ke ada konsep-konsep asas ni.. nak kurus pun MESTI ikut konsep tau.. barulah dapat hasil yang optimum. 
Dan ada banyak lagi TESTIMONI mereka yang berjaya kurus dengan set slimming Shaklee. Silalah baca yea.. ;-)
Lagi satu, tujuan kita nak kurus bukan semata-mata nak cantik atau cun, tapi untuk mengelakkan penyakit mudah hinggap pada kita.
"Jika anda ada terlalu banyak lemak – terutamanya jika kebanyakannya pada pinggang anda – anda berada pada risiko yang lebih tinggi bagi masalah-masalah kesihatan seperti tekanan darah tinggi, kolesterol darah tinggi dan kencing manis.
Dan anda tidak sendirian! Lebih 60% dari rakyat Malaysia adalah terlebih berat badan, dengan 50% dari jumlah itu berada dalam kategori obes."

Haaa...berjemaah korang berpenyakit! NO!NO!NO! Solat berjemaah saya nak, dapat pahala berlipat kali ganda, berpenyakit berjemaah saya takmau! Jadi, mulai hari ini jom amalkan diet sihat bersama sokongan Set Slimming Shaklee ni. Haa.. Set ni BUKANNYA UBAT KURUS yea, tapi VITAMIN untuk kita amalkan gaya pemakanan yang sihat. Pastinya ada TIPS EKSKLUSIF bila anda membeli dengan saya!

Hubungi saya cepat-cepat ;-))

Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile:             012-2541296      Emel: rafaliah@yahoo.co.uk
**COD disekitar Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Nilai, Banting, Putrajaya.
>> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini <<

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads