Isnin, 22 April 2013

12 di kelana jaya - Google Blog Search

12 di kelana jaya - Google Blog Search


#PRU13 : Calon BN <b>Kelana Jaya Di</b> Serang ! | AAKJ

Posted: 15 Apr 2013 05:30 AM PDT

perghHH tak sampai 24 jam..tak sampai sehari..tak sempat nak suam cerita dan berita penyerahan watikah kepada calon yang bakal menggalas nama BN d PRU13..calon BN Kelana Jaya d serang..serangan yang aakj terasa ialah serangan dari dalam..serangan dari jentera UMNO sendiri..aduuuHH !!
Belum sempat majlis bermula d PWTC..belum sempat PM serahkan watikah nama calon kepada Pengerusi Badan Perhubungan Negeri dan Wakil Parti Komponen..BN Kelana Jaya d 'serang'..serangan awal pagi oleh lebih kurang 20 orang yang datang dari jentera Dun Seri Setia..baca d SINI
Yang aakj kesal..ada Ketua Pusat Daerah Mengundi turut serta yang mana pernah akujanji bahawa siapa saja calon yang d pilih maka kita akan sokong..malah agak mengejutkan aakj bila laporan d terima bahawa ada DALANG d belakang ini semua. Dalang telah d kenal pasti dan dalang ini bakal d bawa ke muka jawatankuasa disiplin !
Watikah belum d serah secara rasmi..kenapa cepat melenting ?
Mereka yang berdemostrasi tak puashati dengan nama calon : 
Dato Dr. Tengku Rethwan Tengku Mansor, ahli jawatankuasa UMNO Bahagian Kelana Jaya. Aakj tak nak ulas panjang siapa beliau..lagipun watikah belum lagi d beri kepada sesiapa pun..lepas dah rasmi siapa yang bakal pikul amanah BN nanti..barulah aakj tulis dan promosi calon BN Kelana Jaya !
Itu serangan dari dalam..serang puok kera pun ada..pergHHH klik SINI..siap buat fitnah kata calon BN kaki minum arak !!
Harap kepada semua jentera BN d seluruh Malaysia..sabar..patuh pada Amir dan yakinlah Allah bersama kita..aminn..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads